منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال میوه ای میان رس و رقم بسیار تجاری و مناسب تازه خوری و بسیار بازار پسند است سایز میوه ای این نهال درشت و خیلی شیرین است . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده تهیه کنید . برای خرید و سفارش این نهال میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی تماس بگیرین .

شماره تماس مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

مشخصات :

 نهال انگور حسینی گونه های بسیار تجاری است. میوه خشت. مناسب برای غذای تازه بازار پسند. اندازه میوه بزرگ. خیلی شیرین. این نهال انگور نوع متوسط ​​و مقاوم در برابر سرما و خشکسالی است. چنین نهال هایی مدت هاست که مورد قبول و استقبال باغبانان بوده و یکی از گونه های اقتصادی است. همچنین نقش مهمی در سودآوری دارد ، این رقم تا 100 سال عمر می کند. این درخت انگور بصورت خوشه ای رشد می کند و تقریباً دانه های سبز بزرگی دارد. همچنین بازار خوبی دارد ، می توان انگور لعل حسینی را در اواسط ژوئیه برداشت کرد. این نهال گزینه مناسبی برای مناطق معتدل است.این رقم تحمل نسبی به خشکی و سرما دارد. یکی از نهال های انگور که میوه ای با کیفیت تولید می کند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و طول عمر آن تا 100 سال است. این رقم تقریباً میوه های بزرگ ، دانه ها و سبزی های طولانی دارد. انگور لعل حسینی از جمله انواع است. مقدمه ای برای خرید نهال انگور حسینی: این نهال انگور یک نوع انگور متوسط ​​دانه است که طرفداران زیادی دارد. میوه های این رقم استوانه ای و بزرگ و به رنگ سبز مایل به زرد است. چنین نهال های انگور برای مدت طولانی روی خوشه باقی می مانند ، شکل خوشه مخروطی باریک و سست است ، انگور حسینی به صورت تجاری استفاده می شود و همچنین برای غذای تازه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از انگورهای خانگی است.

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

شرایط محیطی :

این رقم مقاومت خوبی در برابر سرما دارد و تا دمای 18- درجه را نیز می تواند تحمل کند. همچنین برای رشد و نمو بهتر به میزان قابل توجهی نور خورشید نیاز دارد تا بتواند به خوبی فتوسنتز را انجام دهد. این محصول مناسب برای اکثر مناطق کشور است و سازگار با انواع اب و هواست.

فاصله کاشت:

بهترین فاصله برای کاشت انگور حسینی 2 در 2 متر است. رعایت فاصله کاشت برای آبیاری، کوددهی، نوررسانی و سمپاشی راحت تر و همچنین تردد بهتر انسانها، اودات و ماشین آلات کشاورزی لازم است.

خاک مناسب نهال انگور حسینی:

خاک مناسب برای این نوع انگور خاک های آهکی می باشد. اگر از خاک نامرغوب و نامناسب استفاده کنیم، رشد نهال متوقف می شود و حتی ممکن است نهال از بین برود.

کوددهی:

برای بهبود عملکرد محصول بهتر است هر ساله عملیات کودپاشی انجام شود که بهترین زمان انجام اینکار از آبان ماه تا اواخر اسفند ماه می باشد.

آبیاری:

این نهال در فصل بهار کمتر از فصل تابستان به آب نیاز دارد و برای هر نهال حدود 14 الی 21 لیتر آب در هفته کافی است.

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

ارقام نهال انگور :

نهال انگور سردسیری
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور شانی
نهال انگور زود رس
نهال انگور کشمشی
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور سردشت
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *