منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس شیشه ای

نهال گیلاس شیشه ای

نهال گیلاس شیشه ای یکی از ارقام بسیار تجاری است. این نهال به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد بسیار بازار پسند می باشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد .

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گیلاس شیشه ای
نهال گیلاس شیشه ای

مشخصات و شرایط محیطی نهال گیلاس شیشه ای :

این رقم نهال یکی از کمیاب ترین و خاص ترین گیلاس های موجود در جهان می باشد . که بدلیل طعم خاص ورنگ زیبایی که دارد مورد توجه جهانیان قرار گرفته است . این نهال بومی کشور فرانسه می باشد که بدلیل اصلاحات انجام شده روی آن قابلیت کشت در کشور را پیدا کرده است . میوه این نهال بسیار گوشتی و آبدار و خوش طعم و عطر می باشد . برگ های این نهال بشکل نیمه پهن و سر نیزه ای می باشد . رنگ آنها سبز تیره تا روشن می باشد .

این نهال به سرمای های شدید حساس می باشد . اما همانند همه ی ارقام گیلاس نیاز سرمایی دارد . این نیاز سرمایی ساعاتی بین 600 الی 1100 ساعت می باشد . این نهال می تواند دمایی بین 6- الی 10- درجه سانتیگراد را متحمل شود . نهال گیلاس جز نهال هایی است که در تابستان های آفتابی بهترین رشد را خواهد داشت . پس باید فاصله بین نهال ها از هم به اندازه کافی باشد تا نهال ها مانع نورگیری همدیگر نشوند .

نهال گیلاس شیشه ای
نهال گیلاس شیشه ای

لیست ارقام نهال های گیلاس :

نهال گیلاس شیشه ای
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه مشهد
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس هارت
نهال گیلاس پاکوتاه
نهال گیلاس سیاه مشهد
نهال گیلاس زودرس
نهال گیلاس لاپینز
نهال گیلاس صورتی
نهال گیلاس قاهری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *