منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال سیب سفید

نهال سیب سفید

سیب سفید یکی از ارقام نهال سیب است که بسیار بازار پسند بوده این نهال با طعم شیرین و خوشمزه است.این نهال مشهور به سیب سفید لازانیا است. این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره صنفی و جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب بمدیریت :مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

فروش نهال سیب سفید  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : خوزستان – تهران – البرز – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – یزد – خراسان رضوی – تبریز- فارس- سمنان و …..

خرید نهال سیب سفید با تخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال سیب در نهالستان

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال سیب سفید
نهال سیب سفید

مشخصات و شرایط آب و هوایی نهال سیب سفید :

سیب سفید یکی از ارقام بسیار تجاری است. رنگ میوه این نهال سفید استخوانی و ماتیکی می باشد. میوه آن بسیار آبدار و شیرین است. رمان رسید آن فصل پاییز است و به خاطر رنک و طعم خاص آن بسیار بازار پسند و کمیاب است.

این درخت وسیع ترین درخت کشت شده در منطقه معتدله است. ، بعضی از ارقام در71 روز میرسند و  برخی دیگر181 روز یا بیشتر وقت لازم دارند تا برسند. بعضی خیلی مقاوم هستند و  برخی دیگر نسبتا´حساس میباشند. دارای نیاز سرمایی طولانی و برخی دیگر یـک دوره خیلی کوتاه نیاز به سرما دارند. به علت تنوع ژنتیکی ، عمومیت دادن در مورد نیازهای آب و هـوایی ویژه سیب را مشکل میسازد ولـی بطور کلی نیاز سرمایی سیب 1610 ساعت دمـای زیر ْ7  ساتیگــراد میباشد. در زمستان اگر سردی هوا از ْ40-  ساتیگراد تجاوز نماید صدمه زیادی به خود درخت و ریشه آن خواهد رسید.بطـور کلـی ریشه سیب در مقایسه با سایر انواع درختان میوه سردسیری به شرایط مرطوب و کمی هوا مقاومت بیشتری نشان میدهد.

نهال سیب سفید
نهال سیب سفید

ارقام دیگر نهال سیب:

نهال سیب
نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب پاکوتاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب میراکل
نهال سیب جرومین

لیست خرید و فروش ارقام دیگر نهال سیب:

خرید نهال سیب گلاب
خرید نهال سیب آبی
خرید نهال سیب توسرخ
خرید نهال سیب ترش
خرید نهال سیب خونی
خرید نهال سیب جرومین
خرید نهال سیب زمینی شیرین
خرید نهال سیب شمیرانی
خرید نهال سیب سبز فرانسوی
خرید نهال سیب پاکوتاه

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *