منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال عناب پیوندی خوشه ای

نهال عناب پیوندی

نهال عناب پیوندی خوشه ای

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال عناب پیوندی خوشه ای و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال عناب پیوندی (وارداتی) انواع بسیاری تجارد برای اکثر مناطق ایران مناسب است. عمل کرد خوشه ای میوه ای بزرگ و شیرین ظاهر زیبایی دارد. عناب یک نهال اصلاح شده و پر بازده است. که از سال اول کاشت میوه می دهد. نهال عناب پیوندی به دلیل آب و هوایی مطلوب و مراقبت بهینه از سال اول کاشت خوشه های داری گواهی است. توجه به این نکته مهم است که وقتی محصول رسیده است. باغداران عناب در سال اول کاشت باید همه محصولات را از درخت عناب جدا کنند. زیرا عدم توجه به این امر از رشد نهال عناب در سال اول جلوگیری می کند. از طرف دیگر محصول تولید شده از این درخت عناب تجاری و قابل فروش است.(نهال عناب پیوندی)

شرایط محیطی:

نهال عناب پیوندی به دامنه ی وسیعی از دما و بارش مقاومت دارند. بنابرین درخت عناب به تابستان های گرم و آب کافی برای میوه دهی مطلوب دارند.در اغلب خاکها نتیجه بخش هستند و سال های بیشتری عمر می کنند. اگر خاک آن ها خوب زهکشی شده باشد. معمولا آفتاب کامل و محل گرم را میپسندند.عناب خاک های قلیایی را بیشتر پسند میکند. رشد سریعی داشته و حتی در خاک های فقیر از لحاظ مواد غذایی نیز رشد میکند. و تا ئمای -19 درجه سانتی گراد تحمل سرما را داشته است.(نهال عناب پیوندی )

نهال عناب،نهال عناب پیوندی،نهال عناب قیمت،نهال عناب چینی،نهال عناب اوکراینی،
نهال عناب اصلاح شده،نهال عناب اصفهان،کاشت نهال عناب،خرید نهال عناب،بهترین نهال عناب

خرید نهال عناب خوشه ای
خرید نهال عناب خوشه ای

لیست ارقام نهال عناب :

-نهال عناب گلابی

-نهال عناب قائنات

-نهال عناب ژاپنی

-نهال عناب پیوندی خوشه ای

روش درخواست خرید نهال عناب پیوندی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *