منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال رقم تبریزی

خرید نهال رقم تبریزی

خرید نهال رقم تبریزی

شما خریداران محترم می توانید خرید نهال رقم تبریزی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

خرید نهال تبریزی موجب سود آورد اقتصادی می شود. و یکی از گونه های شناخته شده در ایران می باشد. معمولا همیشه نهال هایی مورد استقبال قرار میگیرد.که علاوه بر تولید میوه بهر وری اقتصادی خوبی هم داشته باشد. همیشه جایگاه بالایی بر خور دار بوده اما ما شاهدیم بر درختان میوه بعضی از ارقام نهال ها به دلیل عملکرد خیلی خوبی که دارند. از بهره ورد اقتصادی بالایی بر خوردارند. و بیشترین استفاده ای که از این گونه ها می شود استفاده از چوب آنها در صنعت نجاری است.

برای نمونه می توان به درخت تبریزی اشاره نمود که یکی از ارقام بسیار با کیفیت درخت تبریزی هم بسیار مناسب است. لازم به ذکر تست که کاشت درخت تبریزی هیچ گونه محدودیتی ندارد بلکه در سالهای اول کاشت نیاز به مراقبت دارد تا نهال درخت تبریزی به رشد مناسب برسد و آماده بهره برداری شود. نهال های کم سن و سال زمانی که با رئیش های اصدلی پرورش داده می شوند.

شرایط محیطی

باغداری شیده ای است که از گذشته مورد توجه بوده و بسیاری از مناطق کشور ایران نیز مستعد پرورش گونه های خاصی از درخت تبریزی است. برای مثال مناطق سرد سیر کشور و یا مناطق معتدل برای رشد نهال درخت تبریزی گزینه مناسبی است. وبه رشد مطلوب آن کمک میکند.نهال درخت تبریزی از گونه هایی است که برای رشد نیاز به آب فراوان دارد و لازم است. کاشت آن در مجاورت رود خانه ها باشد. و یا مسیر هایی که امکان آبیاری فراهم کند.

خرید نهال رقم تبریزی
خرید نهال رقم تبریزی

روش درخواست خرید نهال رقم تبریزی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *