منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال بید مجنون زرد

نهال بید مجنون زرد

نهال بید مجنون زرد

شما خریداران محترم می توانید نهال بید مجنون زرد و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال بید مجنون بومی کشور چین می باشد. دارای شاخه های قهوه ای متمایل به زرد می باشد. برگهای این نهال کوچک و کشیده به رنگ سبز متمایل به زرد می باشد. دارای شاخه های کمانی و آویخته می باشند.نهال بید دارای پایه های نر و ماده می باشد که برای تشکیل گلهای سنبله باید این پایه ها در مجاورت یکدیگر قرار گیرند. کاشت این رقم نهال بید به دو صورت قلمه زنی و پیوندی صورت می گیرد. نهال بید دارای میوه نمی باشد و فقط ارزش زینتی دارد. از چوب این رقم نهال بید مجنون در صنابع سبد بافی استفاده می شود.

شرایط محیطی:

نهال بید مجنون نیاز به آبیاری کمی دارد. در مقابل خشکی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. اما باید به این نکته توجه داشت که اگر در گرمای فصل تابستان آب مورد نیاز نهال بید مجنون تامین نشود, برگهای آن از بین می رود. قابلیت رشد در هرنوع خاکی دارد. در سرمای شدید زمستان نهال بید مجنون مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهد و سرما سبب از بین رفتن نهال می شود. نهال بید مجنون باید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد تا از معرض آفات و سوختگی برگ ها و… در امان بماند.

نهال بید مجنون زرد
نهال بید مجنون زرد

لیست ارقام نهال بید:

-نهال بید مجنون پیوندی

-بید مجنون زرد

-نهال بید مجنون فر

-نهال بید مشک

نهال بید مجنون
نهال بید
نهال بید مجنون قیمت
نهال بید قرمز
نهال بید تبریزی
نهال بید فری
نهال بیدمشک خرید
نهال بید مجنون پیوندی
نهال بیدمشک قیمت
نهال بید مشک

روش درخواست خرید نهال بید مجنون زرد از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *