منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زیتون ماری

خرید نهال زیتون ماری

خرید نهال زیتون ماری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زیتون ماری و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

خرید نهال زیتون ماری: میوه نهال زیتون ماری گوشتی و هسته دار می باشند. تاریخ رسیدن میوه نهال زیتون ماری اواخر شهریور ماه می باشد. رنگ میوه در این رقم نهال زیتون در ابتدا سبز می باشد. وپس از رشد کامل بنفش رنگ می شوند. پوست این میوه ها صاف و یکدست می باشد . میوه این رقم نهال زیتون دارای اشکال گرد مانند ، بیضی ، نوک دار و دراز می باشد.نهال زیتون ماری دارای شاخه های عمودی می باشد . ارتفاع نهال زیتون ماری کشیده و بلند می باشد. میوه های نهال زیتون ماری زودرس می باشند.

یکی از خصوصیات جذاب نهال زیتون ماری میزان باردهی آنها خواهد بود. نهال زیتون ماری از سال اول کاشت باردهی دارد. این رقم نهال زیتون ماری به علت دیر گل بودن از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. نهال زیتون ماری از مقاومت بالایی در برابر افات برخوردار می باشد. عملکرد نهال در هر هکتار با توجه به میزان رسیدگی و شرایط مناسب کاشت در حدود 25 تن می باشد. عمر مفید نهال زیتون ماری به بیش از هزار سال میرسد. اما این رقم نهالهای زیتون در سنین بالاتر سود اقتصادی ندارند.

شرایط محیطی:

بستر مناسب برای نهال زیتون ماری تشکیل شده از خاکهای سبک شنی یا رسی می باشد. که از زهکشی خوبی برخوردار می باشد. فاصله کاشت 7*8 بهترین فاصله برای این رقم نهال زیتون می باشد. این رقم نهال زیتون مقاومت خوبی نسبت به کم آبی دارد.نیاز به آبیاری در هر هکتار  نهال زیتون ماری  4000 متر مکعب می باشد. هرس نهال زیتون از پیری و حتی مرگ آنها جلوگیری می نماید. هرس مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری نهال باردهی مناسبی را هدیه می دهد. زمان کوددهی نهال زیتون ماری از اواسط فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد. و میزان کوددهی زیتون ماری در هر هکتار ۱۰ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می شود.

خرید نهال زیتون ماری
خرید نهال زیتون ماری

لیست ارقام نهال زیتون:

-نهال زیتون الک ترکیه

-نهال زیتون اسکولانا

-نهال زیتون اسپانیایی

-نهال زیتون سیاه

-نهال زیتون شنگه

-نهال زیتون ماری

-نهال زیتون مانزالیا

روش درخواست خرید نهال زیتون ماری از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *