منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال ذغال اخته گلابی

خریدنهال ذغال اخته گلابی

نهال ذغال اخته گلابی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال ذغال اخته گلابی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال ذغال اخته گلابی, گلابی شکل و سرخ رنگ ودارای میوه بزرگ می باشد. نهال ذغال اخته در اواخر فصل بهار شروع به گلدهی می کند. نهال ذغال اخته دارای ساقه نازک و گرد می باشد. درختان این رقم نهال ذغال اخته برگهای خود را در اواخر فصل بهار می ریزند. محصول نهال ذغال اخته رنگارنگ می باشد. نهال دغال اخته از سال اول بعد از کاشت و در شاخه های جانبی میوه می دهد.

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال ذغال اخته در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۲٫۵*۲ و ۲*۱٫۵ متر کاشت می شود. و در زمینهای صاف وبدون شیب این فاصله بصورت ۲*۲ و ۲٫۵*۲ متر کاشت می شود. گرده افشان مناسب نهال ذغال اخته بصورت کاشت هر ۳۰ اصله نهال ذغال اخته یک اصله گرده افشان مناسب مدنظر قرار می گیرد. زمان کوددهی نهال ذغال اخته از اواسط فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد. و میزان کوددهی این رقم نهال ذغال اخته در هر هکتار ۳ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می شود. مقدار آبیاری این رقم درخت ذغال اخته در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. و در ازای هر روز از فصل بهار نیم لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۱ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

نهال ذغال اخته گلابی
نهال ذغال اخته گلابی

لیست ارقام نهال ذغال اخته سیاه:

-نهال ذغال اخته سیاه

– ذغال اخته گلابی شکل

-نهال ذغال اخته فلوریدا

-نهال ذغال اخته فومینا

-نهال ذغال اخته محلی

روش درخواست خرید ذغال اخته گلابی شکل از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *