منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال ذغال اخته فلوریدا

نهال ذغال اخته فلوریدا

نهال ذغال اخته فلوریدا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال ذغال اخته فلوریدا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال ذغال اخته با نام سرخک که گل، میوه، رنگ پاییزی و پوست تنه از زیبایی های این درختچه به شمار می رود. ارتفاع نهال ذغال اخته بین ۳ الی ۹ متر می باشد. این رقم نهال ذغال اخته دارای برگ های ساده و کامل به طول ۷ الی ۱۵ سانتی متر، پهنای ۴ الی ۱۰ سانتی متر و نوک تیز می باشند. در ابتدای رشد برگ های نهال ذغال اخته قرمز رنگ و رفته رفته به رنگ سبز براق در می آیند. و در فصل پاییز قبل از خزان دوباره سرخ رنگ می شوند .

گل های ای رقم نهال ذغال اخته در فروردین ماه پدیدار می شوند. میوه نهال ذغال اخته زینتی می باشد. میوه این رقم نهال ذغال اخته به رنگ ارغوانی تیره و به صورت توده های درخشان می باشد. و در شهریور و مهر ماه ظاهر می شوند. عمر نهال ذغال اخته فلوریدا 300 سال می باشد.

شرایط محیطی:

نهال ذغال اخته در ۲۳- درجه سانتی گراد سرمای زمستان مقاومت خوبی دارد. این رقم نهال ذغال اخته دوستدار آب و هوای معتدل و کوهستانی با زمستان های ملایم و تابستان های خنک می باشد. نور آفتاب باعث رنگ گیری بهتر میوه و رشد این رقم نهال ذغال اخته می شود. و مقاومت آن در برابر افزایش اوزن بالا می باشد. نهال ذغال اخته می تواند درجه حرارت ۳۰- تا ۴۰+ درجه سانتیگراد را تحمل کند. نیاز سرمایی این درخت ۱۲۰-۱۰۰ روز در درجه سرمادهی ۱۰ درجه سانتیگراد می باشد. جوانه های گل ذغال اخته تحمل دمای پایین تر از ۱۰- درجه سانتیگراد در زمستان و سرمای بهاره را ندارند. و امکان ریزش گل های آنها وجود دارد.

نهال ذغال اخته فلوریدا
نهال ذغال اخته فلوریدا

لیست ارقام نهال ذغال اخته سیاه:

-نهال ذغال اخته سیاه

-نهال ذغال اخته گلابی شکل

-نهال ذغال اخته فلوریدا

-نهال ذغال اخته فومینا

-نهال ذغال اخته محلی

روش درخواست خریدنهال ذغال اخته فلوریدا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی


قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *