منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال ذغال اخته سیاه

نهال ذغال اخته سیاه

نهال ذغال اخته سیاه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال ذغال اخته سیاه و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال ذغال اخته رقمی تجاری می باشد . نهال ذغال اخته دارای میوه بیضی شکل شیرین و عطردار و درشت و قرمز رنگ می باشد. این رقم نهال ذغال اخته بسیار پربار وبازار پسنذ می باشد. نهال ذغال اخته به صورت درخت یا بوته در طول رودخانه ها و یا نخلستان ها رشد می کنند. جزو گیاهان گلدار بحساب می اید. گل های نهال ذغال اخته زرد رنگ و خوشه ای می باشند. و شهد زیادی برای زنبورهای عسل دارد. نهال ذغال اخته دارای برگهای ضخیم ، براق و تیز می باشند. میزان باردهی نهال ذغال اخته در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. بنابراین به ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت ذغال اخته در هکتار عملکردی بیش از ۵ تن را دارد.

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال ذغال اخته در زمینهای شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۲٫۵۲ و ۲۱٫۵ متر مد نظر قرار می گیرد. و در زمینهای صاف وبدون شیب این فاصله بصورت ۲۲ و ۲٫۵۲ متر مدنظر قرار می گیرد. زمان کوددهی نهال ذغال اخته از اواسط فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد. و مقدار کوددهی نهال ذغال اخته در هر هکتار ۳ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می شود. میزان آبیاری نهال ذغال اخته در فصل های مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار نیم لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۱ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

نهال دغال اخته سیاه
نهال دغال اخته سیاه

لیست ارقام نهال ذغال اخته سیاه:

-نهال ذغال اخته سیاه

-نهال ذغال اخته گلابی شکل

-نهال ذغال اخته فلوریدا

-نهال ذغال اخته فومینا

-نهال ذغال اخته محلی

روش درخواست خرید ذغال اخته سیاه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *