منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال عناب ارمنی

خرید نهال عناب ارمنی

خرید نهال عناب ارمنی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال عناب ارمنی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال عناب ارمنی یا عناب گردویی یکی از ارقام عناب درشت می باشد و کیفیت بالایی دارد.  این درخت تا ارتفاع ۵ تا ۱۲ متر رشد کرده و سرعت رشد بالایی دارد. نهال عناب ارمنی کوچک و برگ ریز بوده و در فصل زمستان خزان می کند. گلهای این رقم نهال عناب در بهار پدیدار می شوند. و بذر آنها در پاییز می رسد. دارای گل نر و ماده می باشند.

اغلب از طریق حشرات گرده افشانی می شوند. شاخه های نهال عناب ارمنی خاردار می باشند. نهال عناب ارمنی دارای برگ های براق و سبز رنگ می باشند. و ۲ تا ۷ سانتی متر طول و ۱ تا ۳ سانتی متر عرض دارند. برگ‌های بیضی شکل کشیده، بدون کرک و حاشیه‌هایش دندانه‌دار می‌باشد. گل های نهال عناب ارمنی کوچک می باشند. و حدودا ۵ میلی متر قطر داشته و پنج گلبرگ جزئی و سفید مایل به سبز رنگ می باشند.

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال عناب ارمنی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۲٫۵*۲ و ۲*۱٫۵ متر مدنظر قرار می گیرد. در زمینهای بدون شیب این فاصله بصورت ۲*۲ و ۲٫۵*۲ متر کاشت مد نظر قرار می گیرد. زمان کوددهی نهال عناب ارمنی  از اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان می باشد. و میزان کوددهی نهال عناب ارمنی  در هر هکتار ۳ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می گردد. میزان آبیاری نهال عناب ارمنی در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. بنابراین به ازای هر روز از فصل بهار ۱/۵۰ لیتر و به ازای هر روز از فصلذ تابستان ۱/۳۰ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

خرید نهال عناب ارمنی
خرید نهال عناب ارمنی

لیست ارقام نهال عناب :

-نهال عناب ارمنی

-نهال عناب گلابی

-نهال عناب قائنات

-نهال عناب ژاپنی

-نهال عناب پیوندی خوشه ای

روش درخواست خرید نهال عناب ارمنی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *