منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال فندق بارتلر

خرید نهال فندق بارتلر

خرید نهال فندق بارتلر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال فندق بارتلر و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

نهال فندق بارتلر رقمی قوی با تنه ای کشیده ، دیرگل و به باکتریوز حساس می باشد. نهال فندق باتلر با توجه به شرایط اقلیمی و نگهداری بهینه از سال اول کاشت باردهی دارد. نهال فندق باتلر مناسب کاشت برای احداث باغهای فندق میباشد. نهال فندق بارتلر مقاومت بسیار زیادی نسبت به آفات و بیماریها دارد. نهال فندق بارتلر رقم بسیار تجاری و بازار پسند می باشد. گرده افشان درخت فندق باتلر در باغهای فندق بطور کاشت هر ۱۰ اصله نهال فندق یک اصله نهال گرده افشان مناسب از ارقام نهال فندق کاشت می شود. میزان باردهی درخت فندق باتلر در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی گوناگون است. در ازای ۵۰۰ اصله درخت فندق در هکتار عملکردی بیش از ۵ تن را دارد.

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال فندق باتلر در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر مد نظر قرار می گیرد. و در زمینهای صاف وبدون شیب این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر است. زمان کوددهی نهال فندق باتلر از اواسط پاییز تا اواخر زمستان قابل اجرا می باشد. و مقدار کوددهی فندق در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می شود. میزان آبیاری درخت فندق باتلر در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۳ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

خرید نهال فندق بارتلر
خرید نهال فندق بارتلر

لیست ارقام نهال فندق:

-نهال فندق بارتلر

-نهال فندق بارسولنیا

-نهال فندق توندا

-نهال فندق انیس ترکیه

-نهال فندق ماگادامیا

روش درخواست خرید نهال فندق بارتلر از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *