منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال عناب گلابی

خرید نهال عناب گلابی

خرید نهال عناب گلابی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال عناب گلابی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال عناب گلابی بومی مناطق گرمسیری می باشد. امردزه میتوان عناب گلابی را در کل کره زمین یافت. نهال عناب گلابی درختی است. با شاخه های کوتاه با ارتفاع 5 تا 9 متر (به ندرت 14متر)نیز میشود. پوست تنه این درخت ناهموار است. چوب آن محکم و به رنگ قهوه ای است. برگ های این درخت ساده و به شکل قلب می باشد. و در هر دو طرف شاخه به صورت متناوب قرار دارد .برگ این درخت در بعضی درخت ساف و در بغضی دندانه دار میباشد. گل های عناب گلابی دو جنسی است. و دارای پنج کاسبرگ . پنج گلبرگ . پنج پرچم و دو برچه می باشد. گلهای عناب گلابی معطر که به وسیله حشرات گرده افشانی می شود. تک درخت عناب نیز محصول طبیعی می دهند و این نشانه خود بارورد آن است.

شرایط محیطی :

نهال عناب گلابی به دامنه ی وسیعی از دما و بارش مقاومت دارند . بنابراین این درخت در تابستان های گرم و آب کافی برای میوه دهی مطلوب دارند . در اغلب خاک ها نتیجه بخش هستند . و سال های بیشتری عمر می کنند اگر خاک آن ها خوب زهکشی شده باشد . معمولا آفتاب کامل و محل گرم را می پسندند . خاک های قلیایی را بیشتر می پسندند . سریع ارشد بوده و حتی در خاک های فقیر از لحاظ مواد غذایی نیز رشد می کنند.

نهال عناب گلابی میتواند تا دمای 20- درجه سانتی گراد تحمل کند . اما معمولا در مناطق گرم کشت می گردد . برای میوه دهی بهینه باید تابستان های گرمی را پشت سر بگذارد.

خرید نهال عناب گلابی
خرید نهال عناب گلابی

لیست ارقام عناب :

-عناب گلابی

-عناب قائنات

-عناب ژاپنی

-عناب پیوندی خوشه ای

روش درخواست خرید نهال عناب گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *