منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال عناب قائنات

خرید نهال عناب قائنات

خرید نهال عناب قائنات

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال عناب قائنات و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

اندازه میوه نهال عناب قائنات درشت و جزو میوه های هسته دار وبا کیفیت می باشد. نهال عناب قائنات جزو ارقام تجاری در دنیا به حساب می اید. این رقم نهال عناب دیر گل می باشد. میوه نهال عناب قائنات کوتاه قد میباشد و خواص زیادی دارد. بصورت خشکبار نیز از ان استفاده میشود. مقدار محصول عناب قائنات در واحد کیلوگرم در حدود ۱۴۰ عدد میباشد. باردهی نهال عناب قائنات بصورت جانبی می باشد. و برای باردهی بهینه باید از ارقام عناب گرده افشان مناسب استفاده کرد. میزان باردهی نهال عناب قائنات در هکتار بیش از 3 تن می باشد. این رقم نهال عناب بسیار پربازده و پر محصول می باشد. نهال عناب قائنات اواخر فروردین ماه شروع به گل دهی می کند. عمر اقتصادی نهال عناب قائنات 60 سال می باشد.

شرایط محیطی:

نهال عناب قائنات مناسب برای مناطق سردسیر و نیمه سردسیر و معتدل و کوهستانی می باشد. و باید قطر و عمق چاله های مختص کاشت نهال عناب قائنات را بصورت حداقل ۸۰*۸۰*۸۰ در نظر گرفت. فواصل کاشت نهال عناب قائنات در اراضی صاف بصورت ۴*۳ متر مد نظر قرار می گیرد. و در زمینهای شیبدار و مناطق بادخیز بفرمت ۳*۳ مربعی و ۳*۲٫۵ مستطیلی مد نظر می باشد. این رقم نهال عناب مقاومت بسیار خوبی نسبت به سرماهای بهاره دارد. این رقم نهال عناب در ازای هر ۲۰ روز از فصل بهار یکبار و در ازای هر ۱۰ روز از فصا تابستان یکبار به ابیاری نیاز دارد. مگس عناب و پوسیدگی طوقه از جمله بیماری های درخت عناب قائنات به حساب می اید.

خرید نهال عناب قائنات
خرید نهال عناب قائنات

لیست ارقام نهال عناب :

نهال عناب گلابی

-نهال عناب قائنات

-نهال عناب ژاپنی

-نهال عناب پیوندی خوشه ای

روش درخواست خرید نهال عناب قائنات از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *