منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انجیر یزدی

خرید نهال انجیر یزدی

خرید نهال انجیر یزدی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر یزدی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال انجیر یزدی زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب از سال اول کاشت محصول می دهد . قابل توجه باغداران : همه محصولات سال اول کاشت انجیر یزدی را از نهال جدا کنید تا تا نهال رشد بهتری پیدا کند . نهال انجیر یزدی اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انار میباشد . عملکرد انجیر یزدی اصلاح شده در هر هکتار در حدود ۱۵ تن گزارششده است. میزان باردهی درخت انجیر یزدی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی متغیر است . ولی در ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت انار در هکتار عملکردی بیش از ۱۵ تن را داراست . فاصله ی کاشت درخت انجیر یزدی در اراضی باشیب ملایم بصورت ۴*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشنته میشود . در زمین های صاف این فاصله بصورت ۵*۴ و ۵*۵ متر کاشته می شود . به ازای هر 10 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب انجیر یزدی کاشته می شود .

شرایط محیطی :

نهال انجیر یزدی مقاوم به سرما می باشد . انجیر یزدی می توانید تا دمای -2 درجه را متحمل شود و اگر دمای هوا تا -12 تا -14 بطور متوالی ادامه یابد اندام های هوایی انجیر اسیب دیده و خشک می شود. میزان آبیاری درخت انجیر یزدی در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهتر است که هرروز از فصل بهار 2 لیتر آب و به ازای هرروز از فصل تابستان 3 لیتر به نهال ها آب داده شود . زمان کوددهی درخت انجیر یزدی پیوندی از اواسط پاییز تا اواخر زمستان بوده و میزان کوددهی انجیر یزدی در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین شده است .

خرید نهال انجیر یزدی
خرید نهال انجیر یزدی

لیست ارقام نهال انجیر :

-انجیر استهبان

-انجیر ادریائیک

-انجیر کلسته

-انجیر کالی

-انجیر یزدی

روش درخواست خرید نهال انجیر یزدی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *