منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال شاه توت

خرید نهال شاه توت

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال شاه توت و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهال شاه توت جزو درختان بومی ایران و ترکیه میبیاشد. نهال شاه توت با ارتفاع ۴ تا ۱۰ متر وگاها به 20 متر نیز میرسد.  رنگ پوست نهال شاه توت قهوه ای و شاخه هایش به رنگ سبز می باشد. جوانه های نهال شاه توت  قوی و کلفت می باشد. فرم برگ های شاه توت قلبی تا بیضی شکل میباشد. میوه نهال شاه توت مناسببرای تازه خوری میباشد.میوه نهال شاه توت جزو میوه های کم کالری میباشد.

مشخصات و شرایط محیطی :

منبعی سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد.  به لحاظ طب سنتی شاه توت طبع سرد و خشک دارد. و برای افراد گرم مزاج خوب می باشد. مصرف شاه توت باعث زیاد شدن اشتها می شود. قند موجود در شاه توت طبیعی می باشد. و مصرف به اندازه آن می تواند برای افراد دیابتی گزینه مناسبی باشد .تیر ماه زمان برداشت میوه نهال شاه توت می باشد. این میوه ابتدا به رنگ صورتی سپس سرخ و در اخر به رنگ سیاه در می آید. این میوه قدرت ماندگاری بالایی ندارد و باید بعد از چیدن آن را مصرف کرد.

نهال شاه توت امکان رشد در هر شرایط اقلیمی و آب و هوایی را دارد. در فصل بهار و تابستان گرمای مناسب نیز به رشد بهتر آن کمک می کند. نهال شاه توت نور پسند می باشد. و شاخ و برگ آن در نور آفتاب رشد بهتری دارد. سرمای زیاد سبب صدمه دیدن نهال شاه توت می شود. برای رشد نهال شاه توت خاک های شنی مناسب می باشد

. زمان مناسب کاشت نهال شاه توت پاییز یا بهار می باشد. که بستگی به شرایط اقلیمی واب و هوایی منطقه کاشت دارد. برای عملکرد خوب خاک می توان از کود نیز استفاده کرد. نحوه کوددهی برای نهال شاه توت بستگی به سن آن دارد. بطور معمول سالی یکبار برای کود دهی مناسب می باشد.اما کوددهی بیش از حد به نهال شاه توت صدمه خواهد زد. زمان مناسب برای کوددهی نهال شاه توت زمستان می باشد.

خرید نهال شاه توت
خرید نهال شاه توت

لیست ارقام نهال توت:
نهال توت
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت مشهدی
نهال توت سیاه
نهال توت سفید هرات
نهال توت فرنگی سفید
نهال توت یزد

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *