منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردالو نصیری

خرید نهال زردالو نصیری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو نصیری و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهال زردالو نصیری می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.در برگه زردآلو مقدار زیادی ویتامین دی وجود دارد که برای رشد استخوان ها و دندان های شما فایده بسیار زیادی دارد. هضم راحت تر غذا و رفع یبوست از دیگر ویژگیهای نهال زردالو نصیری می باشد. اگر ورزشکار هستید. و به دنبال میوه ای می گردید که نیاز شما به ویتامین ها و مواد مغذی را رفع کند.

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

میوه نهال زردالو نصیری شیرین و خوش طعم می باشد. و دارای مقدار بالایی آنتی اکسیدان می باشد. املاح معدنی از مهم ترین موادی هستند که می توان آن ها را در میوه زردآلو نصیری؛ یافت. اگر به دنبال کاشت نهالی هستید که علاوه بر تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز شما زیبایی خاصی به خانه شما ببخشد.  

نهال زردالو نصیری سرمای بهاره حساس می باشد. و در این فصل باید مراقبت های ویژه ای از نهال زردآلو نصیری  به عمل آورد. هوای معتدل بهترین گزینه برای رشد این رقم نهال زردآلو نصیری می باشد. برای کاشت  نهال زردآلو نصیری  بهتر است فاصله شش متری یا هفت متری بین دو نهال رعایت شود.

برای پرورش نهال زردالو نصیری از روش قلمه زنی استفاده شود. تا محصول بهتری را داشته باشید.خنک شدن آب و هوا به  نهال زردالو نصیری؛ کمک می کند که خوش طعم ترین و زیبا ترین میوه ها را برایتان هدیه دهد. فاصله ی کاشت نهال زردآلو نصیری در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشت می شود.

اما در طمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر است. میزان آبیاری درخت زرداو نصیری در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون میباشد. به ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و در ازای هر روز از فصل تایستان ۳ لیتر آب مدنظر است.

خرید نهال زردالو نصیری
خرید نهال زردالو نصیری

لیست ارقام نهال زردآلو:

نهال زردالو
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو شکر پاره
نهال هلو حاج کاظمی
نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو شکر پاره
نهال زردآلو شاهرودی
نهال زردآلو زودرس
نهال زردآلو درخت زردآلو
نهال زردالو رجبعلی
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو دیرگل

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *