منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید آسان نهال

خرید اسان نهال

خرید آسان نهال

امروزه بهترین راه برای خرید نهال , سفارش گرقتن از سایت های اینترنتی با کیفیت , بدون واسطه و با آسان ترین روش یا یک کلیک است.

خرید نهال با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت با مشاوره رایگان نهالستان برگ سبز :

برای از بین بردن دست واسطه گران و بازاریانی که قصد از بین بردن قیمت بازار را دارند . تا با قیمت مورد نظر خودشان انواع نهال را به فروش برسانند. که با فروش این نهال ها که یا خشک شدند یا کیفیت کافی را برای رشد و بازدهی را ندارند. این نهالستان توانسته با کیفیتی که در تولید نهال ها جهت خرید باغبانان دارد. به این اصل مهم دست یابند که میتوانید کیفیت را از ما بخواهید. ( خرید آسان نهال )

یکی از مهم ترین شاخص های برتر نهالستان برگ سبز قیمت مناسب همراه با سوددهی بیشتر و گارانتی بعد از کاشت می باشد. نهال ها همراه با لیبل جهاد کشاورزی و گواهی بهداشت می باشد. ما میتوانیم با پشتیبانی بعد از فروش نهال از نهالستان برگ سبز به شما در راهنمایی برای کاشت نهال ها در هکتار های بزرگ با تست نوع خاک . نهال مورد رشد آن خاک را پیشنهاد کنیم. ( خرید آسان نهال )

یک نهال خوب باید خصوصیات زیر را داشته باشد :

1)ریشه فراوانی داشته باشد .2) سایه آن مستقیم و بدون انشعاب باشد .3) تاج آن طبیعی و انشعاب داشته باشد. 4) پوست نهال شاداب و آبدار باشد.5) تنه نهال زخم نباشد .( خرید آسان نهال)

خرید آسان نهال
خرید آسان نهال

جابجایی و حمل و نقل نهال ها :

1)ترجیحا نهال را از نزدیکترین نهالستان دارای مجوز و تحت نظارت تهیه کنید.رعایت این نکته برای جلوگیری از انتقال الودگی های نباتی که با نهال جابجا می شوند بسیار مهم است . 2) ریشه نهال باید بطور کامل عاری از خاک و گل شستشو باشد . و با سموم قارچ کش ضد عفونی شود. تا از انتقال بیماری های خاکزی جلوگیری به عمل آید. 3) در صورت ریشه لخت بودن نهال ها را در دسته های 25 تایی و به صورتی که تک تک نهال ها شناسه دار باشند برای جابجایی اماده کنید. این کار از اختلات بین حمل و نقل که بعد ها مشکل آفرین است جلوگیری خواهد نمود.

شما خریداران محترم میتوانید از سایت های ما خرید آسان نهال و مطمین داشته باشید.

با کلیک روی خرید آسان وارد سایت اصلی شده و خرید خود را انجام دهید و یا

با کلیک رویاینستاگرام نهالستان برگ سبز وارد پیج نهالستان شوید.

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *