منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زردالو زعفرانی

خرید نهال زردالو زعفرانی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردالو زعفرانی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال زردالو زعفرانی: میوه این رقم نهال نوک تیز و درشت و شیرین میباشد. گوشت میوه نهال زردالو زعفرانی به زنگ زرد و سرخ وشکل ان تخم مرغی شکل میباشد. میوه این رقم نهال دارای بوی خوبی میباشد. و میوه نهال زردالو زعفرانی مناسب برای تازه خوری وخشکبار میباشد. ونیز بدلیل پراب وشیرین بودن ان میتوان از این میوه مربای خوشمزه ای درست کرد.

میوه نهال زردآلو زعفرانی دارای طبعی سرد می باشد. و یکی از بهترین میوه ها برای افرادی می باشد که دارای مزاجی گرم و خشک هستند. میوه این رقم نهال زردالو برای افراد صفراوی مناسب میباشد. و زیاده روی در خوردن ان برای افراد بلغمی مناسب نمیباشد. میوه زردالو تخم مرغی زغفرانی برای افرادی که ویتامین D کمی دارند بسیار خوب است. این میوه حاوی ویتامینهای آ و کاروتن میباشند. وبرای بینایی بسیار خوب میباشد.

نهال زردالو تخم مرغی مقاومت بسیار زیادی در برابر سرمای زمستان دارد. و میتواند سرماهای بسیار بالا رانیز تحمل کند. کاشت این نهال درفصل بهار برای باغداران عزیز توصیه میشود.طول عمر اقتصادی این نهال 35 سال میباشد.نهال زردآلو تخم مرغی زعفانی از سال دوم کاشت شروع به باردهی می کند و هر ساله بیشتر می شوند. این رقم نهال زردآلو در نیمه دوم خرداد قابل برداشت است.

خرید نهال زردالو زعفرانی
خرید نهال زردالو زعفرانی

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو فلکه ای
نهال زردآلو زودرس
نهال زردآلو اصفهان
نهال زردآلو نوری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *