منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال توت سفید

خرید نهال توت سفید

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت سفید و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال توت سفید: میوه ای آبدار،ریز و شیرین است که هم به صورت تازه وهم بصورت خشکبار مصرف میشود. میوه  دادن درخت از سن ۴ تا ۵ سالگی به بعد شروع میگردد. بار دهی در مناطق معتدل ایران ،خرداد و تیر و در مناطق گرمسیر اردیبهشت میباشد. گلدهی نهال توت سفید در فصل بهار میباشد.

برگهای نهال توت سفید صاف ، دندانه دار و بزرگ و قلبی شکل میباشد.چوب درخت توت از نظرساختار بسیار محکم و به خشکی میباشد. نهال توت سفید بزرگ و تنومند است و در تغذیه کرم های ابریشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رقم نهال بعنوان درخت زینتی سایه دار نیز مورد استفاده قرار میگیرد. پوست نهال توت سفید در مرحله جوانی خاکستری روشن وسپس خاکستری قهوه‌ای می‌شود.

نهال توت سفید روی دامنه های شیبدار کوهستان و مناطق معتدل مرطوب رشد خوبی دارد. شاخه های نهال توت سفید آسانی شکسته می‌شود پس باید در جایی کاشته شود که برف‌های سنگین زمستان شاخه‌ های آن را نشکند. ریشه سطحی و عمیقی دارند. و بطور معمول در خاکهای قوی ،عمیق و آهکی رشد مناسبی دارند. مناسب ترین خاک برای این نهال شنی میباشد.

نهال توت سفید نسبت به سرما مقاومت دارد . و تا سرمای ۲۵- درجه سانتیگراد را تحمل می کند. نهال توت سفید در آب و هوای  متفاوت ،از گرم تا معتدل و حتی نزدیک به سرد نیز کاشته می‌شود. دمای 2- تا 4- درجه سانتیگراد باعث یخ زدگی و ریختن برگ ها  می گردد.

خرید نهال توت سفید
خرید نهال توت سفید

لیست ارقام نهال توت :
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت مشهدی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *