منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گوجه سردرودی

خرید نهال گوجه سردرودی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گوجه سردرودی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال گوجه سردرودی میوه ی آبدار و خوشمزه دارندمیوه گوشتی وباهسته ای در مرکز است که پوستی نازک هم دارد. رنگ میوه نهال گوجه سردرودی در اوایل رسیدن سبز وترش مزه میباشد. بعد کمی زرد می شود. واگر بیشتر روی درخت بماند قرمز خواهد شد و ترشی کمتری دارد.

زمان رسیدن میوه اواسط خرداد ماه بر روی پایه آلوچه بذری پیوند میباشد.منشا این میوه کشور چین میباشد. عمر اقتصادی این نهال 50 سال میباشد. میوه نهال گوجه سردرودی برای بهبود طعم دهان مناسب است. خواص این میوه عبارتند از : میوه ای مسهل و برای افرادی که یبوست دارند مفید است.

این میوه چون باعث تعادل بین اسید و بازی خون میشود پس حالت اسیدی بدن را رفع میکند.این میوه از پیری سلول ها جلوگیری میکند و برای شادابی پوست مفید است.

نهال گوجه سردرودی نسبت به خشکی نیمه متحمل است و تحمل سرمای زمستان را تا20 الی33درجه سانتی گراد را دارد.این میوه بومی مناطق معتدل سرد است. و سرما را میتواند تحمل کند و برای گلدهی و تولید میوه نیاز سرمایی آن باید رفع شود.همچنین دما های بالا را هم میتواند تحمل کند.

و اگر گرما خیلی زیاد شد درصورتی که آبیاری منظم باشد و خشکی رخ ندهد می تواند به رشد ادامه دهد.این درخت هر نوع خاکی را میتواند تحمل کند به شرط آنکه زهکش آن مناسب باشد چون به آب ایستادگی حساس است.

خرید نهال گوجه سردرودی
خرید نهال گوجه سردرودی

لیست ارقام نهال گوجه :
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه سبز سردرودی
نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *