منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال هلو پلاستیکی

خرید نهال هلو پلاستیکی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو پلاستیکی همینطور  دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال هلو متعلق به تیره ورد سانان  می باشد. جایگاه اصلی  هلو نواحی گرم چین است. درخت هلو از چین به ایران و اروپا انتقال پیدا کرده است . میوه هلو به وسیله تعدادی کرک پوشیده شده است. گوشت میوه ممکن است سفید یا زرد و در اطراف هسته قرمز باشد.

نهال هالو دارای برگهای ساده متناوب و گل هائی به رنگ صورتی و  مایل به ارغوانی  است. 
هلو در برابر سرمای زمستانه مقاومت کمتری نسبت به سیب دارد . دمای کشنده برای هلو 21- است. در دمای 10- الی 14- جوانه ها نیز خشک میشوند .هلو ساعاتی بین 500 تا1000 ساعت را برای بیرون  آمدن از نیاز سرماییش دارد.

نهال هلو برای بهتر شدن رشد به خاکی که زهکشی مناسبی با عمق 1 متر  داشته باشد نیاز دارد. هلو پلاستیکی از سال سوم خود شروع به تولید محصول تجاری میکند. عمر اقتصادی هلو  حدودا 10 سال است. برای پرورش هلو بهتر است از خاکهای قلیایی و آهکی استفاده شود. نیاز آبیاری درختان هلو بسیار زیاد است.هلو 2 تا 3 سال بعد از کشت رو به گل دادن کرده و اولین محصول اقتصادی خود را در سال چهارم یا پنچم تولید می کند.

هلو  نیاز سرمایی حدود 400-1000دارد. هلو در مناطقی که  آب و هوای گرم و خشک و بدون سرمای دیررس بهاره پرورش میابد. مقاومت کمی  به سرما دارد.به مقدار زیاد در شرایط آب و هوایی مدیترانه­ای کشت شده­اند. در شرایط آب و هوایی مدیترانه­ای کشت می شود .( نهال هلو پلاستیکی )

خرید نهال هلو پلاستیکی
خرید نهال هلو پلاستیکی

لیست ارقام نهال هلو :

نهال هلو پلاستیکی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت
نهال هلو انجیری
نهال هلو قجیرقانات

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *