منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای دیر رس و بسیار درشت است . از رقم های بسیار بازار پسند و مناسب برای شخصی کاری و تجارت است . نهالستان برگ سبز این نهال اگور را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند برای خرید و سفارش این نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه ااز مدیر نهالستان خریداری کنید . جهت اطلاعات بیشتر برای خرید با شماره های ریز تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

مشخصات :

نهال انگور لعل نهال انگور لعل گونه های بسیار تجاری است. دیر میوه های بسیار بزرگ. بسیار قابل فروش و همه کاره است. مناسب برای تحصیل شخصی و شغلی. این محصول انگور یک محصول متوسط​​است و مقاومت خوبی در برابر سرما و خشکسالی دارد. این نوع نهال مدت هاست که مورد قبول و استقبال باغداران قرار گرفته و یکی از گونه های اقتصادی است. همچنین نقش مهمی در سودآوری دارد ، این رقم 100 سال طول می کشد. این تاک به صورت خوشه ای رشد می کند و تقریباً بذر سبز بزرگی دارد. همچنین بازار خوبی دارد ، انگور قرمز حسینی در اواسط ماه جولای قابل برداشت است. این جوانه برای مناطق معتدل انتخاب خوبی است. این محصول تحمل مشابه خشکسالی و سرما دارد. این یکی از انواع نهال انگور اقتصادی است که میوه ای با کیفیت تولید می کند و طول عمر آن تا 100 سال است. این پرورش دهنده توت سبز تقریباً درشت ، دانه ای و بلند است. انگور قرمز حسینی در گروه کشت متوسط ​​خاک قرار دارد. مقدمه ای برای خرید دانه انگور قرمز: این نوع هسته انگور به انار سفید و قرمز تقسیم می شود که هر دو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اندازه انگور انار تقریباً بزرگ ، گرد و قرمز است. طول هر خوشه تقریباً 21 سانتی متر است. این رقم انگور با سایر ارقام در رده اواخر رقم مقایسه می شود. به عنوان بهترین کشت انگور شناخته می شود.

شرایط محیطی:

بهترین زمان برای کاشت نهال انگور لعل اواخر پاییز تا اوایل بهار یعنی از اواخر آذرماه تا فروردین ماه می باشد. بهتر است نهال در این بازه زمانی کشت شود تا فرصت کافی برای ریشه اندازی داشته باشد.بهترین فاصله برای کاشت نهال انگور لعل 3 در 3 متر و 4 در 3 متر می باشد. پس از بزرگ و بالغ شدن نهال ها، ریشه ی آن ها نیز در خاک بزرگ و پراکنده می شوند و در صورت رعایت نکردن فاصله کاشت ممکن است با هم برخورد کنند و موجب اختلال در روند رشد نهال شود. همچنین برای رسیدگی راحت تر و بهتر به اعمال کشاورزی از قبیل آبیاری، سمپاشی، کوددهی، و نیز نوررسانی بهتر باید این فاصله ها رعایت شوند.ارتفاع منطقه کاشت از سطح دریا و نتخاب رقم مناسب برای کاشت در همان مکان از جمله نکات مهم در کاشت نهال هاست. باید در نظر داشته باشید ارتفاع منطقه از سطح دریا باید بین 500 تا 2300 متر باشد.ب وهوای مناسب برای کاشت این انگور، کوهستانی می باشد. یعنی زمستان های سرد و تابستان های خنک و دلنشین میزان آب مورد نیاز برای نهال انگور لعل به منطقه کاشته شده و میزان بارندگی آنجا بستگی دارد. اگر منطقه پر بارندگی باشد، میزان آب کمتری نیاز است، ولی اگر منطقه ای گرم و کم بارندگی باشد، به میزان آب بیشتری نیاز است.

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور سردسیری
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور شانی
نهال انگور زود رس
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *