منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور صاحبی

نهال انگور صاحبی

نهال انگور صاحبی نیز یکی از ارقام نهال انگور است که بسیار رقم تجاری و میوه ای دیر رس است و مناسب برای تازه خوری و بازار پسند است میوه ای درشت و بسیار ترد است این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی بمدیریت : مهندس رضا میرزایی تهیه و از میوه این نهال بهره برداری کنید نهالستان برگ سبز تولید کننده انواع و ارقام نهال  مثمر و غیر مثمر میباشد . برای سفارش و خرید نهال میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس مدیر: 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس: 09143338362

نهال انگور صاحبی

نهال انگور صاحبی

مشخصات :

نهال انگور صاحبی نهال انگور صاحبی گونه های بسیار تجاری است. باردهی دیررس برای خوردن میوه های تازه مناسب است. بازار پسند. اندازه میوه بزرگ. میوه بسیار ترد. این یک نوع انگور است. این یکی از بهترین سویه ها است و حساسیت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد. این نوع انگور به دلیل ریز میوه بودن در پوست ، مستعد ترک خوردگی است. در هنگام برداشت باید دقت شود تا به بذرها آسیب نرسد. این رقم نهال انگور بهترین نوع برای تهیه کشمش و آبغوره است ، این رقم میوه های تقریباً درشت و فشرده ای دارد. درخت انگور که دانه های آن سیاه و طعم دارد ، یکی از انواع نور پسند است. این نهال های انگور از خاک رس با کیفیت بالا و متوسط ​​ساخته شده اند. انگور صاحبی میوه ای را به صورت خوشه ای تولید می کند و میوه آن تقریباً بزرگ و دانه ای است. انگور صاحبی پوسته بسیار نازکی دارد و باید مراقب باشید هنگام چیدن میوه آن ترک خورده و آسیب نبیند. نور خورشید به رشد و رنگ آمیزی انگور کمک می کند. درخت انگور معمولاً به نور خورشید نیاز دارد مقدمه خرید نهال انگور: نهال انگور صاحبی یکی از مناسب ترین نهال های انگور برای مناطق سرد و نیمه سرد است.این نهال های انگور در دو رنگ قرمز و سفید موجود است. طعم هر دو نوع عالی است و رقم سفید آن نه تنها تازه است بلکه برای کشمش نیز مناسب است.دانه های انگور قرمز برای مصرف تازه نیز مناسب است. پوست دانه ها نازک است.

شرایط محیطی :

یزان باردهی درخت انگور صاحبی با توجه به شرایط اقلیمی و نحوه رسیدگی متغیر است، اما بطور میانگین در هر هکتار عملکردی بیش از 20 تن را دارد. ارتفاع مناسب جهت کاشت نهال انگور صاحبی 1265 متر از سطح دریا میباشد. مقاومت این رقم در برابر سرما در فصل زمستان تا 18 درجه سانتی گراد زیر صفر است.

میوه ی نهال انگور صاحبی دارای خواص فوق العاده ای میباشد؛ انگور بر طبق طب قدیم ایران دارای طبع گرم و تر بوده و منبع ویتامین های A , B ، C می باشد. همچنین دارای مقداری منیزیم ، کلسیم ، آهن ، فسفر ، پتاسیم و آلبومین است.

نهال انگور صاحبی

نهال انگور صاحبی

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور سردسیری
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور شانی
نهال انگور زود رس
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی

نهال انگور صاحبی

نهال انگور صاحبی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انگور  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان خرید کنید .

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *