منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلک بری

خرید نهال بک بری

خرید نهال بلک بری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلک بری و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال بلک بری یکی از انواع میوه‌های سردسیری محبوب است . که ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد . این گیاه میوه‌های سیاه رنگ بسیار خوش طعم تولید می‌کند . میوه‌ها در ابتدا سبز رنگ هستند . و بعد از رسیدن رنگ آن‌ها تیره می‌شود . نهال بلک بری در مناطق سردسیر، نیمه سردسیر و نیمه گرمسیر قابل کاشت است . نهال بلک بری اندازه جمع و جور و باردهی بسیار بالایی دارد . افرادی که قابلیت کاشت بلک بری در زمین را ندارند؛ می‌توانند آن را گلدان پرورش دهند . نهال بلک بری رشد آسان و سریعی دارد . نهال بلک بری نسبت به سایر بلک‌بری‌ها مقاومت بالاتری در برابر خشکی و بیماری دارد . و همچنین میوه‌های بزرگتری تولید می‌کند . میوه دهی نهال بلک بری از تابستان شروع می‌شود . اندازه میوه های نهال بلک بری 2 تا 4 سانتی‌متر است . بهتر است از گلدان‌های بزرگ با قطر حداقل 40 سانتی‌متر برای نگه داری نهال بلک بری استفاده کنید. (خرید نهال بک بری )

شرایط محیطی :

در کل نهال بلک ­بری ها در شرایط گرمتر و تقریبا در شرایط گرمسیری رشد می کنند . نهال بلک ­بری ها مکان های آفتابی و گرم را دوست دارند ولی  در مناطق گرمتر بایستی بلک بری را در مکانهایی تا حدودی سایه دار و خنک تر کاشت . اگرچه بلک­ بری ها می­تواند تا حدودی گرما و سرما راتحمل کنند . اکثر نهال های بلک بری تحمل سرما و گرمای شدید را ندارند .بنابراین تابستان های طولانی، گرم و زمستان­ های سخت برای این گیاه مناسب نیست .

 مناسب ترین خاک برای نهال بلک­ بری خاک لومی شنی و تا حدودی مرطوب می­باشد . بهترین عملکرد و بهترین میوه در زمینهای با زهکشی خوب به همراه مقداری پیت یا هوموس حاصل می­شود . مقدار هوموس خاک باید در حدود 2-4٪ باشد، خاک باید کمی اسیدی و pH آن بین 5.5 و 6.5 باشد.(خرید نهال بک بری )

سایر ارقام:

نهال بلک بری
نهال بلک بری در کرج شعبه جدید ارسال به تمامی نقاط
نهال بلک کارنت
نهال بلک بری در تهران شعبه جدید ارسال به تمامی نقاط کشور
نهال بلک ساپوت
نهال بلک استار
فروش نهال بلک بری
قیمت نهال بلک بری
نهال انگور بلک سیدلس
نهال انگور بلک ویلیام

خرید نهال بلک بری
خرید نهال بلک بری

لیست ارقام بلک بری :

-بلوبری

-گوجی بری

-راز بری

-بلک بری

روش درخواست خرید نهال بلک بری از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *