منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گردو ژنوتیپ

خرید نهال ژنوتیپ رویال

نهال گردو ژنوتیپ

مشخصات:

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال ژنوتیپ و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهال گردو ژنوتیپ هرساله بار میدهد. در هر بند 6 الی 41 عدد گردو با سایز درشت و بازار پسند می باشد. هیچ کدام از گردو ها پوچ نیست وبر خلاف گردو های خوشه ای تمام گردو ها پر مغز و سالم هستن. اندازه درخت پایه کوتاه می باشد. که مانند چتری وسیع با ارتفاع کم که سبب افزایش باردهی گردو می شود. و از طرف دیگر چیدن گردو بسیار آسان است.

نهال گردو ژنوتیپ از مقاومت بالایی در برابر بیماری ها و آفات دارد. مقاومت بیشتری در مقایسه با گردو های دیگر تحمل خشکی بالایی در این گردو دیده می شود. و در مناطق خشک و کم آب درختان نژاد رشد کندی پیدا می کند.و خشک نمی شود. ژنوتیپ پوست نازکی دارد. و مغز گردو به راحتی از پوسته جدا می شود. این گردو از سال اول به باردهی مینشیند. یکی از ویژگی های بارز گردو ژنوتیپ دیر گل بودن آن است.این گردو مانند گردو چندلر 24 روز دیر تر گل باز میکند.

شرایط محیطی:

گردو ژنوتیپ در واقع برای مناطقی که سرمای بهاره دارن بهترین رقم است. میزان باردهی این گردو در 5 سالگی هکتاری به 16 تن می رسد. در واقع دو برابر گردو های خارجی است.گردو ژنوتیپ در سرد ترین منطقه کشور نیز رشد میکند. و در استان های مانند:آذربایجان .کردستان.مشهد. خرم آباد.لرستان.و…. قابل کشت است.

خرید نهال ژنوتیپ رویال
خرید نهال ژنوتیپ رویال

روش درخواست خرید گردو ژنوتیپ از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

سایر پیوند ها

گردو ژنوتیپ
گردو ژنوتیپ پالیز
گردو ژنوتیپ ۷
نهال گردوی ژنوتیپ برتر
قیمتگردو ژنوتیپ برتر
نهال گردوی ژنوتیپ
قیمت گردو ژنوتیپ
فروش گردو ژنوتیپ
قیمت گردو ژنوتیپ برتر
قیمت گردو ژنوتیپ
خرید گردو ژنوتیپ برتر
گردو ژنوتیپ برتر
نهال گردوی ژنوتیپ برتر
قیمت گردو ژنوتیپ برتر
خرید گردو ژنوتیپ برتر
گردو ژنوتیپ پالیز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *