منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال لیمو ترش مکزیکی

نهال لیمو ترش مکزیکی

نهال لیمو ترش مکزیکی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال لیمو ترش مکزیکی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال لیمو ترش  جزو ارقام تجاری می باشد. نهال لیمو ترش کوتاه و بدون تیغ می باشد. میوه نهال لیمو ترش دارای پوست نازک و ابدار می باشد. میوه نهال لیمو ترش به هر نوع غذایی مزه ای مطلوب می دهد. نهال لیمو ترش به کوددهی نیاز دارد. به دنبال کودی بگردید که که شامل مواد ریز مغذی ، آهن ، منگنز و روی باشد. بهتر است از کودهای محلول در آب به صورت یک بار در ماه در فصل رشد استفاده کنید. از جمله بیماری ها و آفات نهال لیمو ترش میتوان به شپشک آردآلود ،تار عنکبوتی ، شته ها و .. اشاره کرد. میوه های نهال لیمو ترش هنگامی که از درخت بیافتند رسیده اند. و هنگام رسیدن سنگین ، زرد و نرم می باشد.

شرایط محیطی:

نهال لیمو ترش به نور آفتاب نیاز دارد. نهال لیمو ترش به آبیاری منظم نیاز دارد. آبیاری کم و یا آبیاری بیش از حد میتواند سبب ریزش شکوفه ها و میوه ها شود. و گاها منجر به مرگ گیاه میشود.در روز های گرم و یا زمان هایی که وزش باد زیاد است باید فواصل بین آبیاری ها کمتر شود. سرمای بیش از حد سبب از بین رفتن نهال لیمو ترش می شود. دمای مناسب برای این رقم نهال لیمو ترش 10 الی 28 درجه سانتیگراد می باشد. هرس کردن سبب پر پشت شدن این رقم نهال لیمو ترش میشود. نوک شاخه ها زمانی که  به طول 12 سانتیمتر رسیدند باید هرس شوند.هرس کردن درخت لیمو ترش قبل از فصل بهار صورت می گیرد.

نهال لیمو ترش مکزیکی
نهال لیمو ترش مکزیکی

نهال لیمو تبریز
نهال لیمو ترش در شعبه شمال
نهال لیمو ترش چهار فصل
نهال لیمو ترش خوشه ای
نهال لیموشیرین
نهال لیمو سنگین
نهال لیمو ترش شیرازی
نهال لیمو ترش پرشین لایم
نهال لیمو انگشتی
نهال لیمو جهرمی شهبه 4 نهالستان برگ سبز

روش درخواست خرید نهال لیمو ترش مکزیکی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *