منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال پرتقال والنسیا

خرید نهال پرتقال والنسیا

خرید نهال پرتقال والنسیا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال پرتقال والنسیا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال پرتقال والنسیا متوسط تا درشت، کشیده تا کمی کروی، کم بذر یا بی بذر می باشد. پوست میوه نهال پرتقال والنسیا ضخامت متوسطی دارد. وگوشت آن معطر، آبدار و بطور معمول تا حدودی اسیدی می باشد. در صورت نگهداری طولانی مدت میوه روی نهال امکان دارد رنگ میوه نهال پرتقال والنسیا در اواخر فصل دوباره سبز شود. این رقم نهال پرتقال والنسیا قابلیت انبار مانی بالایی دارد. نهال پرتقال والنسیا بزرگ و قوی و رشد آن عمودی می باشد. باردهی این رقم نهال پرتقال بالا می باشد. میوه نهال پرتقال والنسیا دارای رنگ نارنجی تیره و زمان رسیدن آن اواخر فصل بهار یا اوایل فصل تابستان می باشد.  پرتقال منبع غنی از ویتامین C، کلسیم،  فسفر، آهن، سدیم ،  پتاسیم، ویتامین A ، ویتامین B1، ویتامینB2 ، ویتامین  B3  می باشد. 

شرایط محیطی:

در سال اول رشد نهال پرتقال والنسیا باید آبیاری منظم باشد. و وقت آبیاری زمانی است که سطح خاک کمی خشک باشد. نهال پرتقال والنسیا به آب ایستا حساس می باشد. زیرا سبب خفگی ریشه و پوسیدگی آن می شود. در زمستان که هوا سرد است و تبخیر از سطح خاک کم می شود باید فواصل بین دوره های آبیاری را بیشتر کرد. ریشه های نهال پرتقال والنسیا نیاز به زهکشی دارد. و بافت خاک نباید سنگین باشد زیرا مانع از خروج آب اضافی از خاک می شود. نهال پرتقال والنسیا نسبت به سرما مقاومت دارد. اما مقاومت به معنی دمای مطلوب نمی باشد. نسبت به تابستان گرم اما نه داغ مقاومت دارد تا نیاز گرمایی خود را رفع کند. مناطق گرم که زمستان سرد ندارد بهترین منطقه برای رشد میوه های درشتر و شیرین تر نهال پرتقال والنسیا می باشد.

خرید نهال پرتقال والنسیا
خرید نهال پرتقال والنسیا

لیست ارقام نهال پرتقال:

-نهال پرتقال بیروتی

-نهال پرتقال پایه کوتاه

-نهال پرتقال تو سرخ

-نهال پرتقال والنسیا

روش درخواست خرید نهال پرتقال والنسیا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

نمونه نهال پرتقال نهالستان برگ سبز

خرید نهال پرتقال
خرید نهال پرتقال تامسون نهالستان برگ سبز
خرید نهال پرتقال خونی
خرید نهال پرتقال والنسیا
خرید نهال پرتقال نافی
خرید نهال پرتقال دزفول
خرید نهال پرتقال مشهد شعبه ارسال
خرید نهال پرتقال کامکوات
فروش نهال پرتقال
فروش نهال پرتقال در گیلان شعبه ارسال

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *