منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال پرتقال خونی

خرید نهال پرتقال خونی

خرید نهال پرتقال خونی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال پرتقال خونی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال پرتقال خونی دارای پوستی نازک و قرمز زیبا و میوه توسرخ می باشد. نهال پرتقال خونی پربار و اقتصادی و بازار پسند می باشد. و میوه های این رقم نهال پرتقال خونی آبدار و شیرین و خوش طعم می باشد. دلیل سرخ رنگ بودن میوه نهال پرتقال خونی وجود یک رنگدانه به نام آنتوسیانین می باشد. پوست پرتقال خونی سفت تر میباشد. و گاهی رنگ تیره ای روی پوست آن دیده میشود. میوه نهال پرتقال خونی روی درخت و انبار ماندگاری زیادی را داراست. دارای ویتامین ث بالایی می باشد. نهال پرتقال خونی بدون هسته می باشد.

شرایط محیطی:

 نهال پرتقال خونی باید در مناطقی که دارای روزهای گرم و شب های سرد می باشد کاشته شود. همچنین میوه ها بعد از برداشت و چیده شدن هم نیاز به سرما دارند. گودال های کاشت این رقم نهال پرتقال باید به عمق، عرض و ارتفاع 70 سانتی متر حفر شود. سپس داخل آن با خاک و کود غنی شده پر شود. دو الی سه بار در سال در فصل رشد نهال پرتقال خونی نیاز به کوددهی دارد. و بعد از کاشت نهال پرتقال خونی نیاز به سم پاشی دارد تا ازمعرض بیماریها و آفات در امان بماند. سم پاشی بطور معمول بین خرداد ماه و مهر ماه طی 20 روز انجام می گیرد. این رقم نهال پرتقال حدود 6 تا 8 ساعت در روز به نور خورشید نیاز دارد. بهترین موقع برای کاشت نهال پرتقال خونی هنگام خواب نهال می باشد.

خرید نهال پرتقال خونی
خرید نهال پرتقال خونی

لیست ارقام نهال پرتقال:

-نهال پرتقال بیروتی

-نهال پرتقال پایه کوتاه

-نهال پرتقال تو سرخ

-نهال پرتقال والنسیا

روش درخواست خرید نهال پرتقال خونی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *