منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال پرتقال بیروتی

خرید نهال پرتقال بیروتی

خرید نهال پرتقال بیروتی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال پرتقال بیروتی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال پرتقال بیروتی رقمی بسیار تجاری می باشد. شکل میوه نهال پرتقال بیروتی گرد می باشد. گوشت میوه پرتقال بیروتی ترد و آبدار می باشد. میوه نهال پرتقال بیروتی پوستی ضخیم و گوشت کمی دارد. اما طعم آن خوب می باشد. نهال پرتقال بیروتی دارای ارتفاع ۶-۲۰ متر می باشد. دارای برگ های منفرد و صاف می باشند.نهال پرتقال بیروتی دارای گل های منفرد که به صورت خوشه های کوچک در بغل برگ ها دیده می شوند.

شرایط محیطی:

برای کاشت نهال پرتقال بیروتی بعد از زهکشی و حفر گودال و پرکردن گودال ها با خاک و کود غنی شده نهال را روی محل مورد نظر قرار دهید. ریشه کاملا در خاک پوشیده شود. آب ایستا در اطراف ریشه نهال پرتقال بیروتی باعث پوسیدگی ریشه می شود. در فصول بهار و تابستان آبیاری روان باشد و در فصول پاییز و زمستان خاک اطراف ریشه 2 تا 4 سانتی متر باید مرطوب باشد.

نهال پرتقال بیروتی  روزانه 6 تا 8 ساعت نور آفتاب نیاز دارد. برای کوددهی نهال پرتقال بیروتی از کود نیتروژنه دارای پتاسیم، فسفر و میکرو مواد مغذی استفاده کنید. در واقع هر سال 2 تا 3 بار به کود دهی نیاز دارد. و کود دهی باید در (فصول بهار و تابستان) فصل رشد درخت صورت گیرد.  سم پاشی باید از خرداد ماه تا مهر ماه بین 20 روز صورت گیرد تا نهال پرتقال بیروتی از شر بعضی آفات در امان بماند.

خرید نهال پرتقال بیروتی
خرید نهال پرتقال بیروتی

لیست ارقام نهال پرتقال:

-نهال پرتقال بیروتی

-نهال پرتقال پایه کوتاه

-نهال پرتقال تو سرخ

-نهال پرتقال والنسیا

روش درخواست خرید نهال پرتقال بیروتی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *