منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زیتون اسکولانا

خرید نهال زیتون اسکولانا

خرید نهال زیتون اسکولانا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زیتون اسکولانا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال زیتون اسکولانا یا زیتون ایتالیایی رقم بسیار تجاری می باشد. وزن میوه نهال زیتون اسکولانا 10 گرم می باشد. این رقم نهال زیتون اسکولانا حاوی 13٪ روغن می باشد. زیتون اسکولانا به دلیل چشمان طاووس مشهور می باشد. نهال زیتون اسکولانا از سال اول کاشت به باردهی دارد. و عملکرد نهال زیتون اسکولانا در هر هکتار در حدود ۲۵ تن می باشد. گرده افشان مناسب زیتون اسکولانا در باغهای زیتون بصورت کاشت هر ۳۰ اصله نهال زیتون اسکولانا یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال زیتون کاشت می شود. میزان باردهی نهال زیتون اسکولانا در هر هکتار و با توجه به شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. بنابراین به ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت زیتون در هکتار عملکردی بیش از ۲۵ تن را دارد.

شرایط محیطی:

زمان کوددهی درخت زیتون اسکولانا  از اواسط فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد. و مقدار کوددهی نهال زیتون اسکولانا در هر هکتار ۱۰ تن کود پوسیده دامی،کود نانو پلیت،کود فیبری معدنی تعیین می شود. میزان آبیاری نهال زیتون اسکولانا در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. ودر ازای هر روز از فصل بهار نیم لیتر و به ازای هر روز ازفصل تابستان ۱ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد. فاصله ی کاشت درخت زیتون اسکولانا در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴*۳ و ۳*۳ متر کاشت می شود و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر کاشت می شود.

خرید نهال زیتون اسکولانا
خرید نهال زیتون اسکولانا

لیست ارقام نهال زیتون:

-نهال زیتون الک ترکیه

-نهال زیتون اسکولانا

-نهال زیتون اسپانیایی

-نهال زیتون سیاه

-نهال زیتون شنکه

-نهال زیتون ماری

-نهال زیتون مانزالیا

روش درخواست خرید نهال زیتون اسکولانا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *