منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال زرشک پفکی

خرید نهال زرشک پفکی

خرید نهال زرشک پفکی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زرشک پفکی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

میوه نهال زرشک پفکی (یاقوت سرخ) به شکل پفک و سرخ رنگ می باشد. برگهای نهال زرشک  بیضی شکل و قرمز رنگ و دانه دار می باشند.که رویش آنها به صورت دسته است و در کنار تیغ های نهال بیشتر می رویند. این رقم نهال زرشک پفکی بسیار پر محصول می باشد. و عمر نهال زرشک پفکی حدودا 30 سال می باشد. ارتفاع بوته این نهال زرشک پفکی بیشتر از دو متر نمی شود. و به همین دلیل به راحتی می توانید میوه های آن را بچینید. گلهای نهال زرشک پفکی زرد رنگ می باشد. از هر هکتار 6000 کیلو گرم زرشک تر و از هر 4 کیلو زرشک تر یک کیلو گرم زرشک خشک و تمیز به دست می اید. ارتفاع بوته نهال زرشک پفکی 1.5 الی 2 متر می رسد.

شرایط محیطی:

یکی از مهمترین نیازها یی که نهال زرشک پفکی برای کاشت دارد خاک مناسب می باشد. بهترین خاک برای رشد نهال زرشک پفکی خاک آهکی می باشد که بافت آن لومی شنی می باشد. مناسب برای مناطقی کوهستانی یا کوهپایه می باشد. رشد زرشک قرمز پفکی تا حدودی زیاد است.

هر یک از نهال های این رقم نهال زرشک برای کاشت به آبیاری احتیاج دارند. اما نهال زرشک  پفکی در برابر کم آبی مقاومت بسیار خوبی دارد. اما میزان نیاز به آبیاری برای میوه هایی که درشت تر و گوشتی هستند بسیار بیشتر می باشد. دور آبیاری این نهال معمولا 10 تا 12 روز می باشد. بعد از اینکه نهال را کاشتید باید آن را آبیاری کنید. برای هرس زرشک در ماه های آبان تا بهمن اقدام شود. شاخه های خشک نهال زرشک قرمز پفکی را باید جدا کنید تا نهال رشد خوبی در سال بعد داشته باشد. این رقم نهال زرشک هر دو سال یک بار باید هرس شود تا میوه های بیشتری بدهد.

خرید نهال زرشک پفکی
خرید نهال زرشک پفکی

لیست ارقام نهال زرشک:

-نهال زرشک پفکی

-نهال زرشک قائنات

-نهال زرشک سیاه

روش درخواست خرید نهال زرشک پفکی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *