منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گوجی بری بذری

نهال گوجی بری بذری

نهال گوجی بری بذری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گوجی بری بذری و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

گوجی بری بذری به صورت بوته یا درختچه ی کوتاه قد رشد می کند. میوه گوجی بری بذری ظاهری مثل زرشک و زغال اخته دارد. میوه گوجی بری بذری از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار می باشد.نهال گوجی بری بذری به دلیل ارزش تجاری و خاصیت دارویی آن به نام “الماس قرمز” یا “الماس سرخ” ملقب است. منشا این رقم نهال کشور چین می باشد. به عنوان داروی ضد سرطان و به عنوان اکسیر جوانی و سلامتی خواص فراوانی دارد.میوه ی گوجی بری بذری فراوان ترین منبع مواد غذایی در میان میوه های بری را داراست. میوه نهال گوجی بری بذری باماندن بیشتر روی بوته خوش طعمتر و شیرین تر می شود. گوجی بری از سال سوم بعد از کاشت شروع به میوه دهی می کند. گوجی بری برای ایستایی بهتر نیاز به قیم یا داربست دارد.

شرایط محیطی:

نهال گوجی بری را با فاصله 120 سانتیمتر از یکدیگر باید کاشت. در سال های اول برای غلبه بر خشکسالی های تابستان و عملکرد بهتر آبیاری منظم امری الزامی است. برای آبیاری گوجی بری بذری آبیاری قطره ای مناسب می باشد. در مناطقی که بارندگی کافی دارد ، به تدریج می توان آبیاری را کاست. و بعد از 3-4 سال به آبیاری درختچه ها پایان داد. خاک خوب برای گوجی بری خاک رس است. با خاک رس ماسه ای نیز سازگاری دارد. گوجی بری بذری باید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد. استفاده از کمپوست های آلی و کودهای حیوانی پوسیده در باغات گوجی بری توصیه می گردد. . نهال گوجی بری در سال اول و دوم احتیاج به مراقبت های زیادی دارد. و از سال سوم به بعد مقاومت آن نسبت به سرما و گرما و خشکسالی به حداکثر می رسد.

نهال گوجی بری بذری
نهال گوجی بری بذری

لیست ارقام نهال گوجی بری :

-گوجی بری بذری

-نهال بلوبری نلسون

-نهال بلوبری کراپ

-نهال بلوبری دوک

-نهال بلوبری چندلر

-نهال بلوبری ایرانی

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *