منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال تمشک محلی

خرید نهال تمشک محلی

خرید نهال تمشک محلی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال تمشک محلی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

نهال تمشک محلی درختچه ای وحشی از خانواده گلسرخیان است که در استان های شمالی کشور نیز بطور فراوان پیدا می شود. نهال تمشک محلی بصورت بوته ای برگریز با ریشه دائمی است که شاخه هایی تیغ دار دارد.  نهال تمشک محلی در فصل بهار شروع به گلدهی می کند. به رنگ سفید یا صورتی بوده و بسیار معطر می باشند. میوه های نهال تمشک محلی در اواخر تابستان و اوایل پاییز میرسند. این میوه ها نخست دارای رنگ سرخ هستند وبعد از رسیدن، به رنگ سیاه تبدیل می شوند. نهال تمشک محلی بسیار کمیاب و گرانقیمت می باشد. پربار و زود بازده می باشند. میوه این رقم نهال دارای طعم خاص و عالی می باشد.

شرایط محیطی:

نهال تمشک محلی در انواع خاک که رطوبت کافی داشته باشند، میتواند رشد کند. اما خاک های لومی شنی با زهکشی مناسب بهتر می باشد. فاصله کاشت نهال تمشک محلی 2 متر در 2متر باید باشد. نهال تمشک محلی تحمل خوبی در مقابل سرما و یخ زدگی دارد. و تحمل سرمایی آن در فصل زمستان تا 15- درجه سانتی گراد زیر صفر میرسد. در فصل تابستان نیز بوته های تمشک محلی به هوای آفتابی با کمی رطوبت احتیاج دارند. نهال تمشک وحشی به خشکی خاک حساس می باشد. و خاک آن باید دائماً مرطوب باشد.

خرید نهال تمشک محلی
خرید نهال تمشک محلی

لیست ارقام نهال تمشک:

-نهال تمشک بدون خار

-نهال تمشک کشت بافت

-نهال تمشک محلی

روش درخواست خرید نهال بلوبری ایرانی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *