منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال خرمالو گوجه ای

خرید نهال خرمالو گوجه

خرید نهال خرمالو گوجه ای

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال خرمالو گوجه ای و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

یکی از انواع نهال های خزان پذیر که طرفداران بسیار زیادی برای کاشت دارد نهال خرمالو گوجه ای می باشد . برگ این نهال زمانی که فصل پاییز آغاز می شود تغییر رنگ می دهد و زیبایی آن در این فصل شهرت زیادی دارد . ارتفاع این نهال خرمالو گوجه ای ؛ از 4 تا 5 متر می باشد . و برگ های آن هم براق ، صاف و تخم مرغی شکل است . میوه های رشد کرده در این نهال اندازه بسیار بزرگی دارد  .این میوه ها بسیار خوش طعم می باشند . نهال خرمالو گوجه نیازمند خاک هایی با زهکشی مناسب است . و اگر در این گونه خاک ها کشت نشود بی شک رشد مطلوبی نخواهد داشت . و رشد نامطلوب نهال مساوی است با عمر کوتاه خرمالو ها . در صورتی که شما در این مورد اطلاعات زیادی ندارید .

و خاک منطقه خود را هم نمی شناسید باید با افرادی که تخصص بیشتری دارند مشورت نمایید تا آنها شما را راهنمایی کنند . مرطوب و خنک بودن خاک یکی از مهمترین مواردی است که شما باید زمان خرید نهال و کاشت نهال به آن دقت زیادی داشته باشید.

شرایط محیطی :

بهترین آب و هوا برای رشد و پرورش خرمالو گوجه ای آب و هوای نیمه گرمسیری می باشد. نهال خرمالو گوجه ای در منتطق سرد ومعندل هم رشد خوبی خواهد داشت . و میتوان در این مناطق هم کاشت شود .نهال خرمالو گوجه ای میتواند تا دمای 18 درجه سانتیگراد را متحمل شود . اما اگر بطور چندین روز متوالی هوا سرد بماند . بدون شک به اندامک های هوایی نهال خرمالو گوجه ای اسیب رسیده و حتی میتواند خشک شود . این نهال در تکثر مناطق کشور بجز مناطق کوهستانی قابل کاشت است . و محصول زیادی خواهد داد . اگر آب و هوای مناطق شما تا حدودی سرد است . زمان رسیده شدن نهال باید آن را بکارید تا کیفیت خود را از دست ندهد . البته که برخی از کارشناسان بیان داشته اند در این مناطق، زمانی که نهال کال است باید آن را بکارید.

بهتر است که عملیات رسیدن میوه نهال خرمالو گوجه ای در انبار صورت گیرد . زمانی که میوه های این نهال نارس هستند . به رنگ قرمز می باشند و بعد از رسیدن رنگ آنها نارنجی می شود.

خرید نهال خرمالو گوجه
خرید نهال خرمالو گوجه

لیست اراقام نهال خرمالو:

-پایه کوتاه

-موزی

-انبه ای

-ارموند

-گوجه ای

روش درخواست خرید نهال خرمالو گوجه ای از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *