منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بلوبری ایرانی

خرید نهال بلوبری ایرانی

خرید نهال بلوبری ایرانی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بلوبری ایرانی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف )

مشخصات:

نهال بلوبری ایرانی دارای میوه های درشت با رنگ پوست آبی طمع بسیار خوشمزه و معطر می باشد. میوه نهال بلوبری ایرانی مناسب برای تازه خوری می باشد. زمان رسیدن میوه این رقم نهال بلوبری اواسط اردیبهشت ماه میباشد.گل های بهاری بلوبری در نوع خامه ای و سفید می باشند و برگ های پاییزی آن سرخ می باشند.  بوته بلوبری در برابر بسیاری از آفات و بیماری ها مقاومت خوبی دارد.نهال بلوبری ایرانی تا 20 سال میوه دهی دارد. شاخ و برگ های بوته بلوبری در فصل پاییز، سرخ مایل به زرد می‌شوند. که یک صحنه فوق العاده زیبا را به ارمغان می‌آورد و در بهار هم با گل های سفید خود صحنه زیبایی می‌سازد. سه نوع بلوبری وجود دارد: بوته بلند، بوته کوتاه و هیبرید نیمه بلند. بلوبری هایی که اغلب کاشته می‌شوند از نوع بوته بلند هستند و بیشترین تولید میوه در این نوع می باشد.

شرایط محیطی:

نهال بلوبری ایرانی باید در معرض نور کامل افتاب قرار بگیرد. بلوبری تقریبا در هر نوع خاکی می‌تواند رشد کند. اسیدی ph4.5 یا5مناسبترین مناسب ترین ph خاک می باشد. دمای مناسب برای رشد نهال بلوبری ۲۵تا ۳۵ درجه سانتی گراد می باشد. بلوبری اغلب در مناطق سرد رشد می‌کند. ولی دو نوع بلوبری بوته بلند جنوبی و بلوبری rabbiteye را در مناطق گرم و معتدل نیز می‌توان کاشت. انتخاب یک مکان برای کاشت بلوبری که از نظر شرایط اقلیمی، خاک و رطوبت مناسب باشد، سبب می‌شود که بلوبری بهترین رشد را داشته باشد.

خرید نهال بلوبری ایرانی
خرید نهال بلوبری ایرانی

لیست ارقام نهال بلوبری :

-نهال بلوبری نلسون

-نهال بلوبری کراپ

-نهال بلوبری دوک

-نهال بلوبری چندلر

-نهال بلوبری ایرانی

روش درخواست خرید نهال بلوبری ایرانی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *