منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال خرمالو موزی

خرید نهال خرمالو موزی

خرید نهال خرمالو موزی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال خرمالو و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

خرمالو از ارقام بسیار معروف و پر مصول و بازار پسند که در عین حال زیبایی خود را هم دارد . این نهال، که به نهال خرمالوی موزی شهرت دارد، مانند اغلب ارقام خرمالو، منشا و محل زایشی، آسیایی دارد . دارای میوه ای بسیار درشت و مناسب برای آب و هوای ایران است . اندازه میوه آن، حداقل به 8 سانتی متر می رسد . و شکلی بسیار شبیه به انبه و موز دارد . به طور کلی نهال خرمالو موزی و دیگر انواع نهال خرمالو، را در دسته ی خلنگ سانان و رسته ی خرمالوئیان قرار می دهند . بیشتر درختان خرمالو، درختانی هستند که در طول فصول سرد و گرم، سبز باقی می مانند .

البته این نهال در زمستان طیف بسیار خوشرنگی از رنگ های نارنجی و زرد به خود می گیرد . نهال خرمالو موزی ، دارای میوه هایی است که در زمان بلوغ خود ، دارای رنگ نارنجی بسیار خوشرنگی است . (خرید نهال خرمالو موزی )

شرایط محیطی :

خرمالو، در نواحی گرم کاشت می شود . و ارقام بسیار کمی وجود دارد که از این قاعده مستثنی باشد . به طور کلی همه نهالهای خرمالو، در نواحی گرم کاشت می شود . چرا که این نوع نهال ، نیازمند گرما و نور خورشید زیادی است. البته میزان بالای نور آفتاب باعث نارس افتادن میوه ها می شود . به همین دلیل تحمل گرمای تابستان برای این درخت، چندان سخت نیست. اما در مقابل سرما، اثرات مخربی را بر این درخت دارد .

به گونه ای که سرمای بیش از -10 درجه، و به طور متوالی می تواند درخت را دچار بحران های بسیار، بغرنجی نماید . بهترین و مناسب ترین میزان فاصله بین درختان خرمالو انبه ای یا موزی، 4.5 متر* 5 متر برای ارقام پایه بذری این نهال است . (خرید نهال خرمالو موزی )

خرید نهال خرمالو موزی
خرید نهال خرمالو موزی

لیست ارقام نهال خرمالو :

-خرمالو پایه کوتاه

-خرمالو موزی

-خرمالو انبه ای

-ایورکا

روش درخواست خرید نهال خرمالو موزی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *