منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انجیر میسشن

خرید نهال انجیر میسشن

خرید نهال انجیر میسشن

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر میسشن و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال انجیر میسشن زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بار می نشیند . قابل توجه باغداران که باید همه محصولات سال اول کاشت را از نهال جدا کنند تا رشد نهال بهبود یابد . نهال انجیر میسشن اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انجیر میباشد . انجیر اصلاح شده ی میسیشن مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای انجیر دارد . درخت انجیر میسشن زودبازده از سال اول کاشت به بار مینشیند . این نهال از سال پنجم محصول تجاری خود را بار می دهد . این انجیر رقم تجاری بوده و بسیار بازار پسند است . این باردهی در حدود 7 تن براورد شده است . بهتر است که به ازای هرروز از فصل بهار 2 لیتر آب و به ازای هرروز از فصل تابستان 3 لیتر آب داده شود .

شرایط محیطی :

نهال انجیر میسشن مقاوم به سرما بوده و میتواند تا دمای 14- درجه را متحمل شود . اما اگر این دما به طور چندین روز متوالی استمرار یابد ممکن است . به اندام های هوایی نهال اسیب رسیده و خشک شوند . فاصله ی کاشت درخت انجیر میسشن در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳*۲٫۵ متر کاشت می شود .در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر کاشت می گردد . گرده افشان مناسب انجیر میسیشن در باغات انجیر بصورت هر 10 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب نهال انجیر کاشت می شود . میزان کوددهی انجیر میسیشن در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین شده است .

خرید نهال انجیر میسشن
خرید نهال انجیر میسشن

لیست ارقام نهال انجیر :

-انجیر یزدی

انجیر میسشن

-انجیر استهبان

-انجیر سه فصله

روش درخواست خرید نهال انجیر میسشن از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *