منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال پسته اکبری

خرید نهال پسته اکبری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال پسته اکبری و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات:

خرید نهال پسته اکبري: این نهال دارای رشد بسیار کمی میباشد. نهال پسته اکبری بسیار پربارده میباشد. پسته این رقم نهال پسته اکبری درشت ورنگ خیره کننده ای دارد. میوه این نهال پسته اکبری متمایل به زرشکی میباشد. نهال پسته اکبري نیاز به گرده زاده دارد. یعنی باید برای هر ۲۰ اصله نهال پسته اکبری که میکارید باید یک پسته برای گرده افشانی داشته باشید که کیفیت و باروری باغ شما افزایش یابد. نهال پسته اکبري با بدنه ای نازک و گرد بزرگ که به راحتی از چوب آن جدا می شود.

و این رقم نهال پسته اکبری در بهار دیر برگ ده ودیرگل ده میباشد. ویژگیهای مهم نهال پسته اکبري زود بازده بودن و باردهی در شاخه های جانبی و همچنین دیر گل بودن این رقم نهال میباشد. این نهال درسال اول کاشت شروع به باردهی میکند. نسبت به بیماریهای پسته ای مقاومت بسیار بالایی دارد.این نهال دونوع دارد:1- نهال پسته پیوندی اکبری 2-نهال پسته پایه اکبری

شرایط محیطی:

نهال پسته اکبری برای مناطق که با سرمای بهاره روبرو هستند سازگاری دارند. اما به دلیل دیررسی محصول برای مناطقی با فصل رشد کوتاه قابل توصیه نمی باشند. در آب و هوای گرم و شرجی کیفیت ان فرقی نمیکند. نهال پسته اکبري برای اب و هوای خشک بسیار مناسب است. پسته نیاز سرمایی کمتری برای بیدار شدن از خواب دارد.  فاصله ی کاشت درخت پسته اکبری در اراضی شیبدار و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر مدنظر است. بنابراین در زمینهای صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مدنظر قرار میگیرد.

خرید نهال پسته اکبری
خرید نهال پسته اکبری

لیست ارقام نهال پسته:
نهال پسته پیوندی
نهال پسته هیبریدی
نهال پسته سردسیری
نهال پسته اصلاح شده
نهال پسته هیبریدی امریکایی
نهال پسته اکبری
نهال پسته کوهی
نهال پسته رفسنجان
نهال پسته پیوند خورده

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *