منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گوجه مراغه

خرید نهال گوجه مراغه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گوجه مراغه و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال گوجه مراغه متعلق به شهر مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد. نهال گوجه سبز مراغه، نهالی بسیار پربازده و پر سود می باشد .و یکی از بهترین گزینه ها برای باغدارانی است که نیاز به درآمد سریع دارند. اندازه میوه های این نهال، درشت است و میوه نرم وآبداری دارد.برداشت گوجه سبز مراغه از اوایل مرداد ماه شروع میشود.

میوه های نهال گوجه سبز مراغه، تا آخر اردیبهشت ماه بر روی شاخه های نهال و درخت می مانند. مهمترین ویژگی ظاهری نهال گوجه سبز مراغه، این است که شاخه های آن بعد از دوازده سالگی، رشد زیادی دارند. و هرس کردن شاخه های ان ضروری است. اگر این شاخه های اضافی هرس نشوند ، آنقدر بلند می شوند که مانع رشد شاخه های بارده می شوند.

نهال گوجه سبز، در مناطق سردسیر با آب و هوای نسبتا سرد بهتر رشد می کند. و در خطر حمله آفت هایی مثل کرم و کپک است .که احتیاج به سمپاشی دارد. زمان مناسب برای سمپاشی این نهال ها وقتی است که شکوفه ها و گل های کوچک گوجه سبز بر روی شاخه ها دیده می شود. نیاز به آبیاری یکسانی دارند. خاک انواع گوجه سبز باید مرطوب باشد و اگر به آبیاری آن دقت نشود این نهال را از دست می دهید.

کود دادن به این رقم نهال باید زمانی انجام بگیرد که این نهال ضعیف شده باشد. در غیر این صورت، کود دادن به آن تنها موجب خراب شدن نهال می شود.

خرید نهال گوجه مراغه
خرید نهال گوجه مراغه

لیست ارقام نهال گوجه:

نهال گوجه سبز
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه سبز سردرود
نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه قرمز
نهال گوجه قرمز
نهال درخت گوجه قرمز
نهال گوجه سبز قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *