منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گلابی کوشیا

خرید نهال گلابی کوشیا


شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی کوشیا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گلابی به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گلابی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال گلابی کوشیا پایه رویشی اصلاح شده درختی است خزان دار، که به واسطه میوه های خوش رنگ، خوش عطر و طعم، طرفداران بسیاری دارد.

این نوع نهال می توان در مناطق سردسیر و نیمه سردسیر  و کوهستانی و معتدل کاشت نمود . و نکته ی مهم در کاشت درخت گلابی این است .که قطر و عمق چاله های کاشت نهال گلابی بصورت حداقل ۸۰*۸۰*۸۰ در نظر گرفته می شود. گلابی از میوه های دانه دار به شمار می آید. گل های گلابی هم زمان با برگ ها ظاهر می شوند . و روی گل آذین دیهیم قرار می گیرند. اکثر گل ها در نوک سیخک های دو ساله حاصل می شوند .

اکثر گونه های گلابی خود عقیم بوده و نیاز به ارقام گرده زا دارند.نهال گلابی کوشیا پایه رویشی اصلاح شده  از ارقام تجاری در دنیا محسوب می گردد. و تعداد محصول گلابی کوشیا تجاری در واحد کیلوگرم حدود ۸۰ عدد میباشد.

فواصل کاشت این نوع نهال در زمینهای غیر شیبدار و مسطح بصورت۴*۴ متر کاشت می شود. و این امر در مورد اراضی شیبدار و مناطق بادخیز بفرمت ۳*۳ مربعی و ۳٫۵*۳ مستطیلی قابل تغییر می باشد.

ازمشخصات بارز این رقم پیوندی میتوان به دیر گل بودن و مقاومت نسبتا مناسب نسبت به سرماهای بهاره اشاره کرد.

خرید نهال گلابی کوشیا
خرید نهال گلابی کوشیا

لیست ارقام نهال گلابی :

نهال گلابی کوشیا
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی شاه میوه اصفهان
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی زودرس
درخت گلابی صوتی
نهال گلابی قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *