منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام شمشیری

خرید نهال بادام شمشیری


نهال بادام شمشیری از گونه های بادام سنگی است که شکل و ظاهری شبیه به چشم انسان دارد و بصورت کشیده می باشد. میزان سختی پوسته این نهال نسبت به سایر ارقام بادام سنگی بیشتر است و وزن سنگینی دارد. نهال بادام شمشیریخیلی دیر گل، میوه بسیار درشت و کشیده ، مغز بالای ۶۰ درصد . پر بار و زود بازده . کمیاب و خاص است. عمر مفید این درخت بین 35 تا 40 سال می‌باشد. و در اواخر زمستان برای باردهی نیاز به هرس دارد .
(خرید نهال بادام شمشیری)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال بادام به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام  شمشیری و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

بادام شمشیری از گونه های بادام سنگی است که شکل و ظاهری شبیه به چشم انسان دارد و بصورت کشیده می باشد. میزان سختی پوسته این نهال نسبت به سایر ارقام بادام سنگی بیشتر است و وزن سنگینی دارد. نهال بادام شمشیری خیلی دیر گل، میوه بسیار درشت و کشیده ، مغز بالای ۶۰ درصد . پر بار و زود بازده . کمیاب و خاص است. عمر مفید این درخت بین 35 تا 40 سال می‌باشد. و در اواخر زمستان برای باردهی نیاز به هرس دارد.

محل تولد این گونه نهالی کشور ایران میباشد و در دسته بادام های طعم شیرین میباشد. در حقیقت نهال بادام شمشیری، در شرایط آب و هوایی خشک، بهتر و بیشتر بارور می‌شود.

نهال بادام شمشیری

 این درخت ریشه بندی قوی و به صورت عمودی دارد . که این امکان را به درخت می‌دهد که در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز به خوبی رشد کند و با کمی رطوبت نیز بتواند به خوبی ثمر دهد. اگر از لحاظ کوددهی و سمپاشی ، به خوبی به آن رسیدگی شود . عملکرد درخت در هکتار، به بالاتر از سه تن می رسد.

بادام شمشیری برای جوانه زدن و باروری مناسب ، نیاز به یک دوره سرمایی زمستانی زیر 20- درجه سانتی گراد دارد . که حدود 700 ساعت نیز این دوره سرمایی باید طول بکشد.

بهترین زمان برای کاشت نهال بادام شمشیری اواخر پاییز است . زمانی که برگ‌های نهال می‌ریزد.جاهایی که زمستان خیلی سرد دارند. این عمل در اواخر زمستان انجام می‌گیرد.

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام شمشیری
خرید نهال بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *