منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام شکوفه

شکوفه1

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام شکوفه و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهال بادام شکوفه نیز یکی از ارقام بادام میباشد. این نهال از رقم های بسیار تجاری است.و به خاطر طعم و رنگ بسیار بازار پستد است. این نهال را میتوانیدبه صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال بادام شکوفه یکی از ارقام دیرگل می باشد که برای کاشت در مناطقی با کاهش دما و سرمای دیر رس بهاره مناسب است. از ویژگی های دیگر این رقم می توان رشد قوی و گسترده، باردهی اسپور، باروری ناسازگار، پوسته چوبی سخت و عملکرد بالای آن اشاره کرد. ارقام نهال بادام نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی در حدود 100 الی 700 ساعت در فصل زمستان می باشند. چنانچه این نیاز سرمایی کاملا برآورده نشود، در فصل بهار و در زمان گلدهی، شکوفه ها دچار ریزش می شوند.

حداقل دمایی که برای آغاز رشد نهال بادام شکوفه و جوانه زنی آن مورد نیاز است، 10 درجه ی سانتی گراد می باشد. درصد مغز این رقم در حدود 55 الی 60 درصد و میزان دو قلو بودن مغز در حدود 2 درصد است. میوه ی نهال بادام شکوفه متوسط رس است. که رنگ مغز میوه قهوه ای روشن می باشد. عمر مفید بادام شکوفه در حدود 45 سال است.

ارتفاع درخت بادام شکوفه به 6 تا 8 متر می رسد. اما این مقدار با توجه به شرایط کشت بادام در ایران که غالبا از نوع دیم است، کمتر بوده و به این ارتفاع نمی رسد.

رطوبت زیاد در زمان گلدهی منجر به بروز اختلال در فرآیند گرده افشانی می شود. زمین هایی با شیب رو به سمت جنوب، بهترین مکان برای کاشت نهال بادام می باشد. شدت نور در فرآیند رشد نهال بسیار تاثیر گذار بوده. و در صورت پایین بودن میزان نور دریافتی، رشد نهال مختل شده و درون بر میوه سخت تر می شود.

خرید نهال بادام شکوفه
خرید نهال بادام شکوفه

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام شکوفه
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام فرانیس

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *