منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام آذر

آذررر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید . (خرید نهال با تخفیف)

یکی از بهترین منابع ویتامین ب2 ، بادام می باشد که توانایی مغز را بالا برده ، انرژی را افزایش داده و منجر به کاهش خستگی می شود. بادام حاوی مقادیری از مس و آهن می باشد که باعث از بین رفتن کم خونی می شود. وجود کلسیم در بادام آذر برای جلوگیری از پوکی استخوان و پتاسیم برای تقویت حافظه در بادام آذر وجود دارد.

مشخصات و شرایط محیطی نهال بادام :

یکی از ارقام بادام دیرگل و مقاوم به سرمای بهاره است. میوه آن بسیار با کیفیت بوده و تجاری نیز محسوب میشود. پوست میوه نسبتاً نازک و نیمه کاغذی می باشد و پوسته سبز آن به راحتی از هسته میوه جدا می شود، درصد مغز در این محصول حدودا 42 درصد محاسبه شده است. رقمی است که باروری آن بصورت خود ناسازگار می باشد.

درخت بادام در کشور ما غالبا بصورت دیم کشت و زرع می شود. به همین جهت رشد آن کم بوده و به ندرت به ارتفاع 6 الی 8 متر می رسد.

این نهال توان رشد در خاک های مختلف از جمله شنی و رسی را داراست. مناسب ترین اسیدیته یا PH خاک برای رشد نهال بادام آذر در حدود 5/6 است. هر چند بادام آذر قادر به تحمل خاک اسیدی، قلیایی و خنثی نیز می باشد.

مناطقی با شیب های رو به سمت جنوب از لحاظ شدت نور برای کشت نهال مناسب است. نور کم منجر به اختلال در رشد نهال و همچنین سخت شدن میوه می شود.

این نهال دمای تا حدود منفی 20 درجه سانتیگراد را تحمل میکند و مطلوب ترین نتیجه در آب و هوای خشک حاصل می شود.

میزان آب مورد نیاز برای یک هکتار درخت بادام در طی سال، مقادیری در حدود 6000 تا 8000 متر مکعب آب است.

خرید نهال بادام آذر
خرید نهال بادام آذر

لیست ارقام نهال بادام :

بادام دیم
بادام مامایی
بادام پوست کاغذی
بادام فرانیس
بادام کوهی
بادام زمینی
بادام در کرج
بادام اصفهان
بادام شاهرودی
بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *