منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس روژینا

نهال گیلاس روژینا

نهال گیلاس روژینا نیز یکی از ارقام گیلاس میباشد. این نهال از رقم های بسیار تجاری است.و به خاطر طعم و رنگ بسیار بازار پستد است. و به دلیل تولید محصول خوشه‌ای صرفه اقتصادی خوبی دارد و پر بازده است، از این رو برای افرادی که به دنبال کسب درآمد و کسب سود از تولید گیلاس می‌باشند خرید نهال گیلاس خوشه‌ای رژینا توصیه می‌شود. نهال گیلاس خوشه‌ای رژینا از ارقام وارداتی است که به صورت اصلاح شده بر پایه‌های آلبالو تلخه- -آلبالو گیسی-مهلب گزیلا 6 بدست می‌آیداین نهال را میتوانیدبه صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال گیلاس روژینا
نهال گیلاس روژینا

مشخصات و شرایط آب و هوایی نهال گیلاس روژینا:

نهال گیلاس رژینا از ارقام تجاری است. که به دلیل محصول خوشه ای آن اقتصادی خوب دارد. و پر بازده است. کسانی که برای کسب درآمدی خوب هستن میتوانند از این نهال برای کسب در آمد استفاده کنند. این نهال اصلاح شده و بر پایه های آلبالو تلخ شناخته میشود. و از ارقام وارداتی به حساب می آید. میوه این گیلاس به رنگ قرمز پر رنگ و دم کوتاه است. این نهال در اوایل فروردین ماه شروع به گل دهی می کند. و در وسط های ماه خردار به بار میوه مینشیند. عمر اقتصادی این نهال 29 سال است.(خرید نهال گیلاس)

گیلاس رژینا در اکثر مناطق کشور میتوان کاشت کرد. این نهال بیشتر در مناطق کوه پایه و خاک شنی بیشترو بهتر رشد دارد. که در این شرایط میوه بهتری و با کیفیت مطلوب تولید میکند. که باغداران باید به این نکته توجه کنند و نهال خود را در خاک های شنی بکادند تا از محصول آن به خوبی بهره برداری کنند. این نهال تحمل زیادی در برابر سرما دارد و میتواند در سرما نیز به خوبی رشز کند. شاخه و برگهای این نهال از برگهای بیضی شکل و تخم مرغی تشکیل شده است. که به رنگ سبزه تیره بوده و از شکوفه های آن سفید رنگ است. یکی از مهم ترین مطالب این است که این نهال برای گرده افشانی به شریکی نیاز دارد که باید از انواع درخت گیلاس در نزدیکی آن کاشت کرد.(خرید نهال گیلاس با تخفیف)

نهال گیلاس روژینا
نهال گیلاس روژینا

ارقام دیگر نهال گیلاس:

نهال گیلاس
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تکدانه مشهدی
نهال گیلاس تک دانه مشهد
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پایه کوتاه
نهال گیلاس دیرگل

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *