منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس ناپلئونی

نهال گیلاس ناپلئونی

نهال گیلاس ناپلئونی یکی از صدها رقم گیلاس می باشد . منشا این نهال اروپا می باشد . این نهال در ترکیه و ایالات متهده و ایران بیشترین گسترش و البته کشت را دارد . این نهال کاربردهای مختلفی دارد و از ان در صنعت تازه خوری وکمپوت سازی و مربا سازی و همچنین از برگ های ان در درمان انواع بیماری ها استفاده می شود .

این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(خرید نهال گیلاس با تخفیف)

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان– کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گیلاس ناپلئونی
نهال گیلاس ناپلئونی

مشخصات و شرایط محیطی نهال گیلاس اپلئونی :

این نهال یکی از ارقام تجاری و بازار پسند بوده و یکی از نهال های پر طرفدار در سراسر دنیا می باشد . میوه های این نهال به اندازه متوسط و بسیارگوشتی , آبدار و خوش طعم می باشند . رنگ میوه ها قرمز و زرد رنگ می باشد . این نهال در زمان گلدهی گلهایی به رنگ صورتی می دهد . برگ های این نهال به شکل نیزه ای یا نوک تیز و به رنگ سبز تیره می باشند . گلها بر روی شاخه های جوان شکوفه می دهند .

این نهال یکی از ارقام مقاوم به سرما های شدید می باشد . بطوری که در افت دمای زیاد اسیب جدی نمی بیند . بطور کل این نهال مقاومت خوبی در برابر شرایط بد اقلیمی دارد و همین ویژگی سبب شده تا خواهان زیادی در سراسر دنیا داشته باشد . شما باغداران عزیز می توانید این نهال را در مناطق سردسیر کشت کنید . این نهال همانند بقیه ارقام نهال گیلاس نیاز شدیدی به نور آفتاب دارد . بطوری که باید گفت یکی از ارکان مهم در رشد نهال گیلاس نور آفتاب می باشد . پس برای رعایت این مسئله باید فاصله کاشت نهال ها مناسب باشد تا مانع نورگیرید همدیگر نشوند

.

نهال گیلاس ناپلئونی
نهال گیلاس ناپلئونی

لیست ارقام نهال گیلاس :

نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تکدانه مشهدی
نهال گیلاس تک دانه مشهد
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پایه کوتاه
نهال گیلاس دیرگل
نهال گیلاس صورتی
نهال گیلاس قاهری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *