منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس مالزیا

نهال گیلاس مالیزیا

نهال گیلاس مالزیا یکی از ارقام بسیار تجاری است. این نهال به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد بسیار بازار پسند می باشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر : 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال گیلاس مالیزیا
نهال گیلاس مالیزیا

مشخصات و شرایط محیطی نهال گیلاس مالیزیا :

این رقم نهال بسیار پر بار و تجاری بوده و بازار پسند نیز می باشد . دلیل محبوبیت این نهال به رنگ و طعم و خواص بی نظیر آن بر میگردد . این نهال میوه هایی بسیار گوشتی و خوش طعم و به رنگ سرخ مایل به سیاه دارد که کمتر کسی به آن علاقه مند نیست . این نهال در فصل بهار گلدهی خود را شروع کرده و در اوایل تابستان نیز به بار می نشیند . زمان گلدهی , شکوفه هایی به رنگ سفید تا صویرتی روی شاخسار ها رشد می کنند .

این رقم نهال تحمل سرماهای بهاره را نیز دارد . البته این سرما نباید بصورت ناگهانی اتفاق افتاده باشد در این صورت نهال این سرما را نمی تواند تحمل کند . بیشترین افت دمایی که این رقم نهال می تواند تحمل کند دمایی بین 7- الی 10- درجه سانتیگراد می باشد . نور یکی از علل رشد مناسب نهال می باشد . این نهال برای رشد بهتر به نورگیری بیشتری نیاز دارد . بهینه است برای نورگیری مناسب نهال فاصله کاشت انها رعایت شود تا مانع یکدیگر نشوند .

نهال گیلاس مالیزیا
نهال گیلاس مالیزیا

لیست ارقام نهال گیلاس :

نهال گیلاس مالزیا
نهال گیلاس شیشه ای
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تک شاخه
نهال گیلاس در شیراز
نهال گیلاس سیاه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس سیاه مشهد
نهال گیلاس سه ساله
نهال گیلاس سورینام گرمسیری
نهال گیلاس سفید

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *