منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس زرد ارومیه

نهال گیلاس زرد ارومیه

نهال گیلاس زرد ارومیه یکی از ارقام بسیار تجاری است. این نهال به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد بسیار بازار پسند می باشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر : 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال گیلاس زرد اورمیه
نهال گیلاس زرد اورمیه

مشخصات و شرایط محیطی نهال گیلاس زرد ارومیه :

این رقم گیلاس بومی کشور ایران و همانطور که از اسمش مشخص است منشا آن استان آذر بایجان غربی (ارومیه ) است . این رقم نهال میوه هایی به رنگ زرد و بسیار گوشتی و آبدار و خوش طعم دارد . نهال زرد ارومیه برگ هایی کشیده و سر نیزه ای دارد . این برگ ها به رنگ سبز تیره تا روشن می باشند . این نهال در زمان گلدهی , گل هایی ریز و به رنگ سفید تا صورتی دارد .

این نهال یکی از ارقام مقاوم به سرما می باشد . و اصولا در مناطق سردسیر کشت می شود . این نهال در مناطق سردسیر بهترین رشد را خواهد داشت . در طی آب و هوای مطلوب نهال گیلاس بسیار پر بار و زود بازده می باشد. یکی دیگر از ارکان مهم در امر رشد و نمو مناسب نهال , خاکی است که نهال در ان کشت می شود . خاک هایی که دارای میزان مناسبی از مواد معدنی بوده و بطور عالی زهکشی شده اند مناسب ترین خاک برای نهال می باشد .

نهال گیلاس زرد ارومیه
نهال گیلاس زرد ارومیه

لیست ارقام نهال گیلاس :

نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه مشهد
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس هارت
نهال گیلاس پاکوتاه
نهال گیلاس سیاه مشهد
نهال گیلاس زودرس
نهال گیلاس بینگ
نهال گیلاس لاپینز
نهال گیلاس صورتی
نهال گیلاس قاهری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *