منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس زرد موزی

نهال گیلاس زرد موزی

نهال گیلاس زرد موزی کی از ارقام بسیار تجاری است. این نهال به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد بسیار بازار پسند می باشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر : 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال گیلاس زرد موزی
نهال گیلاس زرد موزی

مشخصات و شرایط محیطی نهال گیلاس زرد موزی :

این نهال یکی از نهال های بومی کشور خودمان میباشد که بدلیل رنگ زیبا و طعم خاصی که دارد محبوبیت فراوانی در بین مردم پیدا کرده است. این نهال عمری بین 20 الی 25 سال دارد که در طی این سالها شما باغدارن عزیز سوددهی بالایی را از آن خواهید داشت . این رقم گیلاس گلدهی خودرا از آغاز فصل بهار شروع کرده و در اواسطفصل تابستان باردهی را شروع می کند . میوه ها رنگی زرد و برگ ها همانند همه ی ارقام نهال های گیلاس بشکل کشیده و نوک تیز و به رنگ سبز می باشند .

این رقم نهال یکی دیگر از ارقام مقاوم به سرماهای بهاره می باشد . نهال گیلاس زرد دیرگل بوده و همین ویژگی می تواند از اسیب رسیدن به میوه ها جلوگیری کند . یکی از عوامل مهم در رشد نهال نورگیری آن است . این نهال برای اینکه بتواند بخوبی رشد کند باید نورگیر مناسبی داشته باشد . در امر کاشت نهال باید فاصله نهال ها از هم رعایت شود تا مانع نورگیری همدیگر نشوند . در مورد فاصله کشت گرده افشان مناسب این نهال باید گفت له ازای هر 25 الی 30 اصله نهال یک گرده افشان مناسب باید کاشته شود .

نهال گیلاس زرد موزی
نهال گیلاس زرد موزی

لیست ارقام نهال گیلاس :

نهال گیلاس زرد موزی
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه مشهد
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس هارت
نهال گیلاس پاکوتاه
نهال گیلاس سیاه مشهد
نهال گیلاس زودرس
نهال گیلاس بینگ
نهال گیلاس لاپینز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *