منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال ژینکو

خرید نهال ژینکو

خرید نهال ژینکو

نهال ژینکو شما خریداران محترم می توانید خرید ژینکو و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

درختی بزرگ و خزان پذیر بومی شرق آسیا (کشور چین) است.یکی از قدیمی ترین گیاهان روی زمین است.که به دلیل قدمت 199 ساله اش به فسیل زنده مشهور می باشد ژینکو بیلوبا در حقیقت یک عضو تنهایی زنده از نژاد مقتدر گیاهان شاخه خود می باشد. بنابرین پیوست با ارزش و دقیقی میان حال و گذشته دور زمین محسوب می شود. امروزه درخت ژینکو بطور مصنوعی در مناطق وسیعی از نقاط جهان امروزه پرورش داده می شود.بویژه در مناطق معتدله و مرطوب به خوبی رشد می کند. و به محدوده وسیعی از اقلیم ها و شرایط نا مساعد مقاومت دارد. هر درخت تا 1000 سال عمر می کند. و در خاک های عمیق با زهکشی خوب و لومی شنی و حاصل خیز رشد مناسبی دارد.

نهال جینکو بیلوبا،خرید نهال ژینکو،فروش نهال ژینکو،نهال درخت ژینکو،قیمت نهال ژینکو

شرایط محیطی:

درختی است نور پسند که به استرس هایی نظیر خشکی آلودگی هوا و خاک و همچنین در برابر حملات قارچی وحشره ای و آفات مقاوم می باشد. و به دلیل مقاومت در برابر آلودگی هوا کاشت آن در شهر های آلوده بسیار مناسب است.دانشمندان سابقا این درخت را بازدانگان می دانستند دلی اخیرا آن را حد فاصل بین نهانزادان و پید زادان محسوب می دارند. ژینکو درختب است دو پایه که برگ های دولوبی آن به صورت متناوب بر روی شاخه ها قرار می گیرند.گل های زرد رنگ نر در این گیاه به فرم گل آذین شاتون و گل های ماده به صورت مجتمع در انتهای شاخه ها قرار دارند.ایام گل دهی آن در فصل بهار می باشد.عمل گرد افشانی توسط باد صورت می گیرد.

خرید نهال ژینکو
خرید نهال ژینکو

روش درخواست ژینکو از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *